שי ברדה: "המפגשים נגד בני יהודה מלאים בדרמה ופיקנטיות"

שי ברדה
שי ברדה | ערן לוף

מכבי נתניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הקבוצה של אבוקסיס במושבה בשבת (16:00, שידור ישיר בספורט4). עוזר המאמן אמר: "זה מאתגר לשחק מול צוות אימון מהטובים שיש בארץ. רוצים פלייאוף עליון"

(גודל טקסט)

לאחר שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע על חשבונה של הפועל באר שבע, מכבי נתניה תתארח אצל בני יהודה (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט4) במטרה לנצח ולהמשיך לבסס את מקומה בפלייאוף העליון. הבוקר, נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות אחד משני המאמנים, שי ברדה.

ההעפלה לרבע הגמר על חשבון באר שבע: "זה נגמר, אנחנו עם הפנים לקראת בני יהודה, זה תמיד אתגר מול קבוצה של יוסי אבוקסיס ואורי גוטמן", אמר שי ברדה. "אם תקחו אחורה, תראו שכל המפגשים איתם מלאים בדרמות ופיקנטיות. בעונה שעברה ניצחנו אותם פעמיים, העונה הולך לנו פחות טוב מולם. זה אתגר מול צוות אימון מהטובים שיש בארץ וזה מעניין להיכנס לקרב מוחות, לנסות להיכנס לראש שלהם ולראות איך אנחנו מתמודדים איתם".

חשיבות המשחק נגד בני יהודה: "זה לא קרב על המקום השני. בשבע השנים האחרונות בשביל להיכנס לפלייאוף העליון היה צריך 35-38 נקודות, אנחנו עם 27 הם עם 30, נעשה הכל כדי להיות שם. הגדרת המטרות החדשה צריכה להיות אחרי שהשגת את המטרה הראשונה. לפני שמונה משחקים היינו בתחתית ובתחילת העונה גם סחבנו את כל הליגה על כל הגב שלנו. רוצים פלייאוף עליון, אנחנו משתדלים לעשות את זה בשקט".

על הרוטציה: "העבודה שלנו היא להוריד את השחקנים לקרקע. החוכמה היא לחלק עומסים כי שיחקנו 120 דקות וחלק מהמשחק זה היה עם 10 שחקנים, אבל נעמוד בזה".


שי ברדה. " לפני שמונה משחקים עוד היינו בתחתית" (ערן לוף)

גביע המדינה: "אנחנו מאוד רוצים להגיע לשלבים המתקדמים בגביע. זה קצת פתטי לומר שסימנו את זה כמטרה, אבל ראינו מה זה עשה לקהל. זאת הייתה תפאורה מדהימה. אני וסלובו היינו בהלם. התרגשות שיא לראות כל כך הרבה אנשים שמחים".

סוגיית המשך דרכם של הויבך וורגוץ': "אנחנו לא מתעסקים בדברים שאתם כותבים, מתעסקים רק במגרש עצמו ומחליטים כל שבוע, שמי שהכי טוב ישחק. ממש לא עוסקים בשחרורים ובצמד בלמים כזה או אחר. טים הויבך וברנקו ורגוץ' שיחקו מצוין, הם בלמים מצוינים, נראה מה יהיה איתם בשבת".

לאחר מסיבת העיתונאים ערכו בקבוצה את האימון המסכם. צוות המאמנים תרגל הרכבים שונים אך צפוי לתת מנוחה למספר שחקנים כשגם ניקו אולסק מורחק. ג'ונתן בורנשטיין וברנקו ורגוץ' עשויים לזכות למנוחה כשפאטוס בצ'יראיי יחזור להרכב.

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם (ברנקו ורגוץ'), דודי טוויטו (ג'ונתן בורנשטיין), סתיו פיניש, עלי מוחמד, אביב אברהם (מוטי ברשצקי/איילון ירושלמי), גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראיי, גיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי