זעזוע נוסף בסכנין? תורג'מן: "בטוח שנעשה את העבודה"

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | אודי ציטיאט

בבני סכנין מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון על הפועל חיפה (18:00) עלולה לגרום לשינוי נוסף על הקווים. התלבטות בין אמבולה לשאמי, אזולאי יפתח בחוד

(גודל טקסט)

בני סכנין תארח הערב (18:00) את הפועל חיפה למשחק שעשוי להיות משמעותי לעונה כולה. במועדון מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון תסבך עד מאוד את הקבוצה בתחתית הבוערת ועלולה להביא לזעזוע נוסף. בכל מקרה, המאמן עמיר תורג'מן מנסה להרגיע את הרוחות ואת שחקניו ומאמין כי קבוצתו תחזור דווקא במשחק הזה למסלול הניצחונות.

המאמן התייחס למשחק גביע המדינה מול מכבי חיפה שנדחה ליום שלישי ואמר: "אני לא יודע איך זה ישפיע, אבל היו לנו יומיים נוספים להתכונן למשחק ליגה שזה משחק מאוד חשוב לנו. הפועל חיפה קבוצה טובה שמגיעה במומנטום טוב ונגיע מוכנים לזה". המגן עמנואל אמבולה והקשר סוהיל ארמלי יערכו בכורה בסגל, כאשר המגן שהגיע מרעננה נמצא בתמונת ההרכב ותורג'מן מתלבט בינו לבין איהאב שאמי.

בנוגע לשחקני הרכש אמר המאמן: "הם שחקנים טובים ויש לנו עוד שחקנים טובים בסגל. אנחנו מגיעים לאחר 70 דקות טובות מול חדרה, אך הפעם נצטרך להיות טובים במשך תשעים דקות. אנחנו מסתכלים רק על עצמו ובינתיים מרוכזים למשחק מחר וביום ראשון נחשוב על המשך מועד ההעברות. נגיע מוכנים ואני בטוח שנעשה את העבודה".


אמבולה. עשוי לפתוח בבכורה בסכנין (אתר רשמי)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי אבו ריא, סארי פלאח, אלבין פאנישי, מרון גנטוס, איהאב שאמי (עמנואל אמבולה), איהאב גנאיים, מהראן ראדי, חאלד חלאיילה, מוחמד כליבאת, שלומי אזולאי 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי