בלבול: "אנחנו אשמים בתוצאה". עוואד: "אנצל כל דקה במגרש"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:0 המאכזב נגד הפועל רעננה: "נצטרך לתקן ולקחת את הנקודות במקום אחר". החלוץ: "הם עמדו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור, אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה". קורצקי: "ליגה אטרקטיבית"

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וחמישה בכל המסגרות, מכבי חיפה מעדה הערב (שבת) לראשון בעידן מרקו בלבול כשסיימה ב-0:0 מאכזב לעיני כ-17,000 צופים מול הפועל רעננה באצטדיון סמי עופר.

מרקו בלבול ניתח: "היה חסר לנו שער. שלטנו באופן מוחלט, הגענו למספיק מצבים והייתה חסרה לנו רגל מסיימת. גם הפס האחרון לא היה מספיק טוב. אסף צור לקח כמה כדורים נפלאים ואני חושב שעשינו הכל חוץ מאשר להבקיע. אני לא מתעסק בצורה בה היריב משחק. היה קשה וצפוף, הם עלו הגנתי ואנחנו היינו צריכים להיות חכמים. הגענו למצבים שלנו ואחד מהם היה חייבים להיכנס. הפכנו את המשחק לקשה וזו אשמה שלנו. אנחנו צריכים להפיק את הלקחים ולדעת להרוג משחקים כאלה".

על ירדן שועה: "היום הוא היה מורחק ובמשחק הקרוב נגד סכנין הוא כבר יהיה בסגל. זה לא קשור לשחקן כזה או אחר, מכבי חיפה שיחקה כדורגל טוב עד הרחבה ונצטרך לעבוד על זה. אני תמיד אמרתי שהניצחונות לא עולים לי לראש. התיקו מאוד מאכזב בגלל הקהל הגדול שבא והשחקנים נתנו הכל וגילו אופי, אבל זה לא הלך ונצטרך לתקן ולקחת את הנקודות במקום אחר".


שומר על איפוק. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)

מוחמד עוואד שפתח בהרכב אמר בסיום: "היה קשה. הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה ורצינו מאוד לנצח. יצרנו מצבים ועשינו הכל, אבל אין מה לעשות. כל משחק הוא קשה, לא חשוב מול מי. רעננה באה לעשות תיקו ועמדו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה".

הירידה במעמדו: "אני לא מסתכל על זה ככה. אני משחק עכשיו ואני רוצה לשחק גם בעתיד. אני הולך לנצל כל דקה שנותנים לי ואני אצטרך לעבוד יותר קשה".

מנחם קורצקי סיכם: "אני מרוצה מהלחימה ומהדרך בה עמדנו. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולא על מכבי חיפה. המטרה שלנו היא לברוח מהתחתית. הליגה מאוד חזקה ואטרקטיבית, אנחנו צריכים לשמור על מחויבות גבוהה. אנחנו רוצים לחבר את השחקנים החדשים לרוח של הפועל רעננה ואני בטוח שהם יוסיפו לנו איכות".

החלק הקדמי: "כמו שאמרתי, צירפנו שחקנים חדשים ואני מקווה שהם יוסיפו לנו את מה שחסר. אנחנו עובדים על זה, אבל היום היה משחק לא קל ואני בטוח שהרבה קבוצות יפסידו בסמי עופר נקודות".


מרוצה מהנקודה. קורצקי (מאור אלקסלסי)

על אסף צור: "הוא צריך לעשות את העבודה שלו והיום הייתה לו יותר עבודה. לא היו מצבים מאוד מסוכנים למכבי חיפה. עצרנו אותם ואת הנקודות החזקות שלהם ואני שמח שאסף עזר לשחקני ההגנה והם עזרו לו".

ינואר: "ראיתם שלושה שחקנים חדשים היום. נבחן אצלנו בלם אמריקאי יהודי ויכול להיות שנצרף אותו. אנחנו רוצים אולי עוד בלם ועוד שחקן התקפה בשביל להשלים את הסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי