רפואה: "אין זמן להתאבל, יש לנו משחק עונה באשדוד"

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

הפועל ת"א האמינה שיצאה לדרך חדשה אחרי הדרבי, אלא שאז חדרה זרקה אותה מהגביע. היום המאמן התייחס במסע"ת למשחק החוץ נגד נועלת הטבלה (שני, 20:00 בספורט4). וגם: עזרא דורש כ-250 אלף דולר בחוזה ארוך טווח

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כבר חשבה שהיא יצאה לדרך חדשה אחרי ה-1:1 המרשים בדרבי נגד מכבי תל אביב, אך אז הגיעה הפועל חדרה והעיפה אותה מגביע המדינה. בשעה זו עורך המאמן קובי רפואה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת משחק החוץ החשוב של האדומים באשדוד מחר (שני ב-20:00, שידור ישיר בספורט4).

ההדחה מהגביע: "זה מאכזב מאוד, לא כך ציפינו לסיים את דרכינו בגביע, אבל יש משחק כבר מחר והלו"ז כל כך צפוף אז אי אפשר להסתכל אחורה. עשינו את כל ההכנות כגדי להרים את השחקנים למשחק עונה. המשחק בגביע היה לנו בידיים, אבל עברו ארבעה ימים והיה חשוב לנו לאושש את השחקנים. אין זמן להתאבל, צריך להתעסק רק במחר".


משחק העונה מחר נגד אשדוד:
"אי אפשר להכתיר פייבוריטית למשחק כזה, מפגש תחתית על כל דבר על שש נקודות. אי אפשר לברוח מהעובדה הזו, אנחנו מודעים לזה ונעשה את הכל כדי לנצח. אי אפשר להתווכח עם התוצאות האחרונות וגם כך לא ניצחנו הרבה העונה, אז אנחנו מאוד רוצים לנצח".

המערך בו הוא משחק: "גם בדרבי וגם נגד חדרה, למרות ההפסד, שיחקנו טוב והגענו למצבים – זה לא השיטה שפוגעת. אם ההוראה היא לתקוף וליזום אז השיטה היא לא הסיפור. גם נגד מכבי תל אביב הגענו למצבים ב-0:0, יש לנו את הסגנון שלנו והמערך לא אומר שום דבר. אנחנו מנסים לשחק כדורגל אטרקטיבי, אבל יש משחק סופר קשה מחר נגד האחרונה בטבלה ונתכונן בהתאם".


"המערך לא אומר שום דבר" (עדי אבישי)


אם הוא מאמין בחלוצים
: "הם בתקופה לא טובה ולא מבקיעים, הכל נאמר, אבל בוודאי שאני מאמין בהם ופה כדי לעזור להם. עושים הכל כדי שזה יקרה ואם נצטרך לצרף, אז נצרף".


חזרה אפשרית של שייע פייגנבוים:
"אנחנו רוצים אותו פה, אבל זה לא תלוי בנו ואולי גם לא בו. אם יהיה משהו חדש להודיע, נעשה זאת".

במקביל ולקראת סיומו של חלון ההעברות, בימים הקרובים תתקבל ההחלטה בין הבעלים למאמן על אחד השחקנים הבכירים בהתקפה שישוחרר – אחד מבין אחמד עאבד, רועי זיקרי ואמיר עגייב. הכוונה היא לצרף לחלק הקדמי שחקן נוסף במקום אחד המשוחררים, כשמועמדותו של חנן ממן ירדה מהפרק לאור ההחלטה של הפועל באר שבע להשאירו.

שחקן אחר של האלופה המבוקש במתחם חודורוב הוא חן עזרא, שמבוקש גם במכבי נתניה ודורש שכר של כ-250 אלף דולר בחוזה ארוך טווח כדי להצטרף. "לא נשלם סכומים כאלה, נכון לעכשיו אין פריצת דרך", אמר גורם בהפועל תל אביב שהתייחס גם לאפשרות צירופו של אופיר מזרחי שיעזוב את מכבי חיפה: "הוא לא גילה התלהבות ולא נראה שאנחנו קרובים להחתימו. נראה איך זה יתקדם".


ממן ועזרא. אחד יישאר בבירת הנגב, דרישותיו של חברו גבוהות (דני מרון)

הפועל תל אביב תגיע לקרב התחתית כשבמאזנה 17 נקודות, שתיים בלבד יותר מסכנין שמתחת לקו האדום ושלוש מעל אשדוד שנועלת את הטבלה. האדומים רשמו ניצחו ליגה אחד בלבד ב-16 המשחקים האחרונים והם יקוו להשיג שלוש נקודות שיעזרו לפתוח פער משמעותי לקראת המשך מאבקי ההישרדות. שי אליאס נפצע באימון המסכם ולא יהיה בסגל מחר ועמנואל בואטנג צפוי לתפוח במקומו בהרכב.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אוראל דגני, רז שלמה, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, קלאודמיר, עמנואל בואטנג, רמזי ספורי, אמיר עגייב, אחמד עאבד, רועי זיקרי (ג'וזף גנדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי