ממן: "עברתי תקופה קשה". בכר: "לא ידענו דבר כזה זמן רב"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לחץ רב השתחרר בהפועל באר שבע אחרי ה-1:3 על מכבי פתח תקווה במושבה, המאמן החמיא לקהל שחיבק אותו: "מרגש מאוד ולא מובן מאליו". הקשר שהבקיע צמד: "רוצה להישאר". וגם: מדוע שהר ויתר על הפנדל?

(גודל טקסט)
אחרי תקופה לא פשוטה שכללה הדחה מגביע המדינה והפסד ליגה ראשון העונה בטרנר במסגרת הליגה, הפועל באר שבע נשמה הערב (שבת) לרווחה עם 1:3 על מכבי פתח תקווה והשיגה ניצחון חוץ שני בלבד העונה.


חנן ממן שכבש צמד: "תמיד הייתה פה ואני שמח שהיום הקבוצה ניצחה ושאני הצגתי יכולת גבוהה. אני מקווה שנמשיך כך. איפה הייתי בחצי העונה הזו? לא צריך לשאול אותי. עברתי תקופה מאוד מאוד קשה. כל הקבוצה עברה תקופה קשה ואני מנסה לא לחשוב על זה. אני מתרכז כרגע בכאן ועכשיו. כשהתרכזתי במה לא עובד אז היכולת שלי הייתה בהתאם".


מעמדו: "אני רוצה להישאר בהפועל באר שבע ויש לי פה חוזה לארבע עונות". הפנדל: "בן היה אמור לבעוט, אבל ביקשתי ממנו והוא זרם איתי".


המשך העונה: "יש עוד יעדים חוץ מאליפות וגביע, אנחנו צריכים להבטיח את מקומנו בפלייאוף העליון ואחר כך את הכרטיס לאירופה. הפנים שלנו עכשיו כבר למשחק הבא".



התרגש מהקהל. ברק בכר (דני מרון)


ברק בכר סיכם: "תמיד כיף לנצח, בטח בתקופה כזו שהיא פחות טובה. לא ידענו הרבה זמן כזו תקופה. היינו צריכים לתת קצת יותר, בטח עבור הקהל שהתאכזב מאיתנו כל כך הרבה ועדיין בא ומעודד. הניצחון הזה מוקדש קודם כל לאוהדים ואני שמח שהחזרנו להם טיפה. בתקופה כזו, גם אם נוביל 0:5 יש חשש".


קריאות העידוד שקיבל מהקהל בסיום: "זה לא מובן מאליו וזה מרגש מאוד שהקהל זוכר את מה שעשינו בעבר. הם נותנים לנו את הכוח לצאת מהתקופה הזו ואני מקווה שהניצחון הזה הוא תחילתה של דרך חדשה".



על ממן: "אני שמח בשבילו. הוא נראה מצוין בתקופה האחרונה באימונים, באנרגיות ואני שמח על כך. הוא עבר תקופה לא קלה. היום הוא יצר הרבה מצבים ועבד טוב הגנתית והתקפית". על כך שהוא בעט את הפנדל: "השחקנים קיבלו את ההחלטה. יש רשימה מסודרת. בן הוא הבועט וכנראה שהוא הרגיש פחות ביטחון או שחנן ביקש, זה בסדר גמור".


ההחמצות של בן שהר: "אני נותן לו את הביטחון שהוא החלוץ שלנו. הוא עובד, עושה ומגיע למצבים. כשחלוץ לא מגיע למצבים אז זו בעיה. בן עושה תנועה נכונה ונמצא במקום הנכון, אני בטוח שבסוף זה ייכנס כי הוא יודע לתת גולים".



איבד את הביטחון? בן שהר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי