בואה מורטה חתם במכבי חיפה, וגם: הפדיחה של רוקאביצה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון ביקרו את החלק ההתקפי אחרי ה-0:0 הביתי נגד הפועל רעננה, הפורטוגלי יחל רשמית את עבודתו כעוזר מאמן. בלבול שוחח עם זנטי שעשוי להישאר, דוס סנטוס מועמד לחזור למכבי פתח תקווה, מזרחי יעזוב

(גודל טקסט)
אחרי חמישה ניצחונות רצופים במכבי חיפה לא ציפו שאיבוד הנקודות הראשון בעידן מרקו בלבול יהיה דווקא בסמי עופר מול הפועל רעננה החלשה. למרות ה-0:0 המאכזב, בכרמל יצאו מהמשחק ברגשות מעורבים. מצד אחד גיא חיימוב נותר ללא עבודה, אבל מנגד החלק ההתקפי התקשה לפצח את ההגנה של רעננה. "אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה, נהיה חייבים לנצח במשחקי הבית", הסבירו בקבוצה.


שחקנים בקבוצה עקצו את השיטה של היריבה ואחד מהם אמר: "ציפינו שבשנת 2019 כבר לא נראה בונקר מהסוג הזה". בלבול עצמו אמנם הביע את אכזבתו מאי ניצול המצבים, אבל שיבח את השחקנים על כך שלא ויתרו וניסו לפצח את את המערך ההגנתי של רעננה. "אני לוקח כמה דברים טובים מהמשחק הזה וכבר חושבים על גביע המדינה", אמר המאמן. מי שחזר בענק היה הקהל הירוק, ששב לעודד את הקבוצה ואף הריע לשחקנים בסיום. "הקהל רואה את הדרך ולצערנו אתמול לא השגנו את התוצאה הרצויה", אמרו בכרמל.



בקבוצה ממשיכים לעסוק ברצון להתחזק בשני שחקנים זרים עד סגירת החלון לצד צירופם של ירדן שועה ומוחמד אבו פאני. החלוץ נעדר אתמול בשל צבירת כרטיסים צהובים, אך צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר במשחק הגביע הקרוב בסכנין ביום שלישי. הקשר יערוך את משחק האחרון במדי חדרה ביום שני נגד קריית שמונה ולאחר מכן יצטרף לאימונים.


היום גם נחת בארץ, חתם רשמית על חוזהו ויחל בעבודתו כעוזרו של מרקו בלבול המאמן הפורטוגלי לואיס בואה מורטה. הוא יחל מחר רשמית את עבודתו.



הקהל חזר ובגדול. שחקני מכבי חיפה (ערן לוף)


במועדון גם חושבים על דילול הסגל ועתידו של אליסון דוס סנטוס אינו ברור. הבלם הברזילאי נותר מחוץ לסגל נגד רעננה ואם תגיע הצעה רשמית, מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו. מכבי פ"ת ובני סכנין הביעו עניין, אך טרם פנו לירוקים. עמית זנטי, שאמור היה לצאת להשאלה, עלה אתמול מהספסל ולאחרונה בלבול הבהיר לו שהוא מעוניין להשאירו. מי ששוב לא שיחק הוא אופיר מזרחי, שצפוי לעזוב בקרוב.


ביממה האחרונה רצה ברשת התמונה של ניקיטה רוקאביצה, שכנראה ברגע של בלבול, עלה עם מדי החולצה בעונה שעברה, ובזמן שכל חבריו לבשו את החולצה העדכנית עם הלוגו של 'וולוו' על המדים, רוקאביצה היחידה שלבש חולצה עם הלוגו של 'הונדה'


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי