זעזוע בבית"ר ירושלים: קלינגר השאיר את טיירה וסילבסטר מחוץ לסגל

ניר קלינגר
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

השחקנים הופתעו מהחלטתו של המאמן לקראת המשחק הערב נגד מכבי תל אביב. ורד, בוזגלו ופלומיין מתחרים על המקום בהרכב. וארן סובל מסדק בבוהן אך עשוי לפתוח. בן חיים צפוי לקבל חולצה ממוסגרת ממועדון נעוריו

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים הופתעו לגלות הבוקר (שני) שהמאמן ניר קלינגר החליט לזעזע את הסגל ולא להלביש את צמד הזרים הפונסו טיירה ויאקוב סילבסטר למשחק נגד מוליכת הליגה מכבי תל אביב הערב באצטדיון בנתניה. הקבוצה מגיעה בידיעה שהפסד יחסל ככל הנראה את חלום ההתברגות בפלייאוף העליון. אחרי תוצאות התיקו 0:0 בשני המחזורים האחרונים מול עירוני קריית שמונה ובני סכנין, הקבוצה מרוחקת כבר תשע נקודות מהמקום השישי, ואחרי המשחק היום באצטדיון בנתניה יישארו עוד שבעה משחקים בלבד לסיום הליגה הסדירה, כך שרק סיומת יוצאת דופן תקפיץ את הצהובים שחורים לחלק העליון אליו הם מייחלים.

קלינגר תרגל מספר הרכבים במהלך האימון המסכם, ולפחות עד אתמול הוא עוד התלבט האם לשחק במערך התקפי שיכלול שני קשרים אחוריים בלבד כמו שפתח נגד קריית שמונה, או להוסיף את אופיר קריאף לקישור לצידם של דן איינבינדר ומיקי סירושטיין כדי לתת מענה לקישור האחורי של מכבי תל אביב. אם המאמן יבחר במערך מעובה במרכז המגרש, משמעות הדבר היא שאחד מבין שלושת הקשרים, עידן ורד, מאור בוזגלו ופרדי פלומיין יפתח על הספסל. אנתוני וארן סובל מסדק בבוהן, אבל עשוי לפתוח כחלוץ, אלא אם המאמן יחליט להפתיע ולפתוח דווקא עם פלומיין הטכני בשפיץ.

בתוך כך, ממשיכים בצוות המקצועי לחפש חיזוק לחלק הקדמי, כאשר שמו של הסלובני לוקה זהוביץ' נמצא עדיין על הפרק, אולם בשלב זה יש פערים כספיים גדולים עם השחקן עצמו ועם קבוצתו מאריבור לה הוא שייך. הבלם טל בן חיים צפוי לקבל חולצה ממוסגרת מקבוצת נעוריו מכבי תל אביב, בטקס הוקרה שייערך לפני שריקת הפתיחה.


פרדי פלומיין. יקבל את המקום ב-11 של קלינגר? (דני מרון)

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס (אנטואן קונטה), טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף (מאור בוזגלו), עידן ורד, פרדי פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי