אייל גולסה המריא לבלגרד, ייבדק אצל רופא מומחה

אייל גולסה
אייל גולסה | אודי ציטיאט

קארצב מתקרב לעולה החדשה בהשאלה עד לסיום העונה, מעבור של אלמוג בהמתנה עקב חידוש המגעים עם בית"ר. בלטקסה מרשים את הסקאוטים

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של חודש ינואר יסתיים רק בעוד כשבועיים ובמכבי תל אביב כבר סימנו את השחקנים שיקבלו הזדמנות להוכיח עצמם בקבוצות אחרות בעקבות סגל השחקנים הנוכחי העמוס. לאחר המעבר המוצלח של מתן חוזז להפועל חיפה, שלושה שחקנים המוגדרים ככישרונות הגדולים ביותר של המועדון הצהוב ממתינים להחלטה של המאמן ולדימיר איביץ' והמנכ"ל בן מנספורד בנוגע לדרכם עד סיום העונה.


גורמים במכבי תל אביב טוענים כי הכישרון הגדול ביותר הוא עדן קארצב, המתאמן עם הקבוצה הבוגרת וערך בכורה מרעננת בשבוע שעבר כמחליף במפגש גביע המדינה נגד הפועל עכו. במועדון אמרו: "קארצב הוא שחקן שמרשים ביותר באימונים והצוות המקצועי של איביץ' כמו השחקנים באימונים חולקים לו שבחים. קארצב הוא התקווה הגדולה לעונה הבאה, שחקן שהנוכחות שלו במגרש מרתקת ולא יהיה מקרה שאיביץ' יפספס אותו". קארצב נמצא בשלבי המו"מ לקראת המעבר שלו להפועל חדרה, שתארח במחזור הבא את מוליכת הטבלה.


בעמדת המתנה נמצא אילון אלמוג, כישרון ענק נוסף של מכבי תל אביב שבגיל 20 כבר היה אמור להתבסס בהרכב הקבוצה. השחקן ממתין להתפתחויות במו"מ למכירת 50 אחוז מכרטיסו לבית"ר ירושלים תמורת 1.5 מיליון יורו וההמתנה להעברתו בהשאלה להפועל חדרה היא בשל הסיכוי שדברים יתפתחו והמו"מ עדיין חי.


איביץ' לא יעלה את אלמוג עכשיו לסגל הבוגרים וההסבר בקריית שלום הוא שלכישרון הצעיר יהיה בלתי אפשרי להתמודד כעת על דקות משחק באגף ימין מול שחקנים כמו עומר אצילי, דור מיכה, צ'יקו אופואדו ויונתן כהן, כשבנוסף ייכנס בקרוב לרוטציה ההתקפית אורוש ניקוליץ'.



התקווה של הצהובים לעונה הבאה. קארצב (עדי אבישי)


אייל גולסה שנעדר כבר שלושה חודשים בשל פציעה בשריר הירך הקדמי ואינו מתאמן כבר שבועות ארוכים, המריא לבלגרד לבדיקה אצל רופא מומחה על מנת לאבחן את הפציעה ואת המשך הטיפול בה. 


 

שחקן נוסף שממתין כדי לממש את כישוריו ואת התקוות מהשנים האחרונות ולהפוך לשוער המוביל במכבי תל אביב הוא חביב אוחיון, שאמור להתגייס לצה"ל באמצע חודש פברואר והטירונות הממתינה לו תקשה עליו לקבל את המקום בין הקורות בהפועל חדרה או בכל מועדון בליגת העל. במידה שאוחיון יקבל דחייה מהצבא, יוחלט על הכיוון אליו יופנה כדי לשחק, כולל מעבר לקבוצת בית"ר תל אביב/רמלה עד סיום העונה, שתהיה האחרונה של שיתוף הפעולה בין הקבוצות בשל החלטת עיריית רמלה להפרד מבית"ר תל אביב בתום העונה.


מכבי תל אביב שולחת כמעט לכל משחק בליגת העל והלאומית סקאוטים כדי לעקוב אחר המושאלים שלה ואחר כשרונות שעשויים לעניין את הצוות המקצועי, כשנכון לעכשיו השחקן המלהיב ביותר הוא המגן השמאלי מתן בלטקסה המושאל לבני יהודה. יצוין כי במועדון הצהוב חתומים שני מגנים שמאליים, אנריק סאבוריט ואופיר דוידזאדה.


לקראת המשחק הערב נגד בית"ר ירושלים, יש במכבי תל אביב סימני שאלה רבים בנושא ההרכב והאמירה בקבוצה היא כי גם כשה-11 מתורגלים באימונים זה לא אומר כלום מאחר שההרכב מוכרז שעתיים לפני המשחק בחדר ההלבשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי