קובי רפואה: "חושב שזה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן הפועל ת"א לא היה מרוצה לאחר ה-1:1 נגד אשדוד: "קיבלנו גול מיותר. הצהוב הראשון לדגני היה פזיז". האוהדים צעקו קריאות גנאי כלפי ההנהלה. עוזר מאמן אשדוד אלי לוי: "לא נראינו כמו קבוצה במקום האחרון"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עוד מחזור בליגת העל, עוד משחק ללא ניצחון עבור הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד. הקבוצות נפרדו הערב (שני) בתיקו 1:1 באצטדיון הי"א שלא סיפק אף אחד מהצדדים. בטח לא את יובל נעים, שראה את המשחק מהיציע.

מי שניהל את המשחק במקומו היה אלי לוי, עוזר המאמן, שאמר: "יש תחושת פספוס גדולה. אני חושב שהיינו הרבה יותר טובים גם בפיגור, שיחקנו התקפי, ובמצב של 1:1 הכנסנו עוד שחקני התקפה. הם הגיעו למצב וחצי, אבל אני חושב שאם נשחק באנרגיות האלה ובקצב הזה אנחנו ניראה הרבה יותר יותר טוב, יש לנו הרבה מה לעשות".

האירוע בו הורחק גדי קינדה: "אין לי מושג מה קרה שם. ראיתי את אוראל גרינפלד נותן לו כרטיס אדום, עד שאני לא אראה אני לא אדע. אם הוא ירק זה לא אתי ולא מכובד, ואני מצטער בשבילו אבל עד שאני לא אראה אני לא אגיד כלום".

אלי לוי.
אלי לוי. "לא ראיתי מה קרה עם קינדה" (לירון מולדובן)

איך מוציאים את המועדון מהמצב הזה: "בדיוק כמו ששיחקנו היום, עם אותם אנרגיות בתוספת חיזוק הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב. הקבוצה לא נראתה כמו קבוצה במקום האחרון ואני מקווה שנשתפר מכאן".

גם בצד האדום לא היו מרוצים. בסיום המשחק צבאו כ-150 אוהדים על הגדרות בצעקות "תתפטרו" ו"הנהלה זונה". על הבעיות בפן המקצועי ניסה לענות המאמן קובי רפואה, שאמר: "זה מאוד מאכזב להוביל במשחק עונה ולקבל גול ממצב נייח למרות שהזהרנו. קבוצה במצב שלנו לא יכולה לקבל גולים כאלה, מאוד מאכזב ותחושות מאוד קשות אבל צריך להמשיך הלאה".

הכרטיס האדום לאוראל דגני: "השופט היה פזיז מדי עם הצהוב, זה היה פאול לגיטימי אבל אני לא אכנס לזה. קיבלנו אדום אבל גם הם קיבלו אדום אז המשחק התאזן, למרות שלא שיחקנו טוב ואני חושב שזה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, אני חושב שקבוצת תחתית צריכה לעשות הכל כדי לשמור על היתרון שלה. קיבלנו גול לא מחויב המציאות אבל אין מה לעשות ונמשיך הלאה".

אוהדי הפועל תל אביב. התחילו עם זריקת ניירות, סיימו עם קריאות גנאי (לירון מולדובן)
אוהדי הפועל תל אביב. התחילו עם זריקת ניירות, סיימו עם קריאות גנאי (לירון מולדובן)

אי הגעה למצבים: "אני חושב שגם הגענו לכמה מתפרצות טובות, אי אפשר להגיע כל משחק לשבע-שמונה מצבים ויש גם הרבה קבוצות שמנצחות 0:1, וזה היה מסוג המשחקים האלה. והמשחק היה אצלנו ביד, וקיבלנו גול שמבחינתנו לא מחויב המציאות. ידענו שהם מסוכנים במצבים נייחים ולצערי ספגנו".

מה הקבוצה צריכה לעשות במאבקי התחתית: "הפועל תל אביב צריכה לנצח, זה פשוט מאוד, זה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו. זה לא משנה איך שיחקנו בסוף היום היינו צריכים לנצח ובזה לא עמדנו."

כובש השער לזכות הפועל ג'וזף גנדה נשמע דווקא אופטימי: "יש לחץ, זה קשה, אבל זה חלק מהעניין במועדון הזה. צריך להתמודד עם הלחץ גם כשלא הולך בשביל הקהל, צריך להרים את עצמנו כל השבוע ולבוא מחר לאימון, אין לנו יותר מדי זמן. כל משחק מעכשיו הוא כמו משחק גביע, אין לנו תירוצים".

ג'וזף גנדה חוגג את השער.
ג'וזף גנדה חוגג את השער. "צריך להתמודד עם הלחץ" (לירון מולדובן)

"אין לי איך להסביר את בעיית הכיבושים", הוסיף גנדה, "זה לא ששחקנים לא רוצים, שחקנים רוצים, כשלא הולך עם הלחץ אין לנו יותר מדי מה להסביר, אני מאמין שזה יסתדר בסופו של דבר, אם נמשיך לעבוד ולתת 200% זה ייכנס. אנחנו צריכים לשמור על הנקודות האלו, זה שתי נקודות שאיבדנו סתם. חבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי