איביץ': "היינו אמורים לנצח 0:5". קלינגר: "תקופה לא טובה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר לאחר ה-0:1 על בית"ר ירושלים: "כמעט יצאנו עם תיקו, השחקנים שלי היו יכולים להבקיע יותר. יש לנו אופי". הקבוצה מהבירה ספורת שלושה משחקים ללא שער: "צריכים יותר עוצמה בחלק הקדמי"

(גודל טקסט)

הכל הולך למכבי תל אביב העונה. הצהובים עדיין לא הפסידו בליגה, ובמחזור הנוכחי הם לא רק ניצחו הערב (שני) 0:1 את בית"ר ירושלים והגדילו את הפער בצמרת, גם שתי הקבוצות שבמקום השני והשלישי לא השיגו את מלוא הנקודות ועוד פחות קרובות לאיים עליהם.

האיש המרוצה ביותר מהתוצאה הוא כמובן מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', למרות שנראה היה שהוא כועס על שחקניו: "זה היה משחק טוב מצד השחקנים שלי", הסביר איביץ', "היינו אמורים לנצח 0:4 או 0:5 ובסוף כמעט יצאנו בכלל עם תיקו, אז הייתי עצבני עליהם. כדורגל זה משחק קשה, ובמשחק כזה הם היו יכולים להבקיע יותר".

התוצאות הפחות מרשימות לאחרונה: "אני לא חושב שהקבוצות מתחילות ללמוד איך אנחנו משחקים. זה לא אפשרי לייצר במשחק 15 או 20 מצבים. אנחנו היינו טובים יותר ושלטנו".

מיכה חוגג.
מיכה חוגג. "לא אפשרי לייצר 20 מצבים במשחק" (דני מרון)

"אנחנו מובילים את הליגה גם בזכות האיכות של השחקנים וגם בזכות האופי שלהם", סיכם הסרבי, "יש לנו אופי, היה לנו הפסד אחד בתחילת העונה בליגה האירופית ומשם התקדמנו, ואנחנו נמשיך להילחם עד הסוף על כל התארים".

מאמן המפסידה ניר קלינגר סיים שוב עם טעם מר בפה: "לצערי יש תחושת החמצה ואנחנו יוצאים בידיים ריקות, זה חבל כי הגענו מוכנים למשחק הזה. המחצית הראשונה היתה מחצית טובה שלנו, פתחנו את השנייה לא טוב. היו להם שתי הזדמנויות ואז המשחק שוב התאזן, בסופו של דבר ספגנו שער משגיאה משחקן שהחליק ברגע הלא נכון. זה שער שהגיע בדקות יותר מאוזנות של המשחק, ההצלה של ראיקוביץ' בדקה האחרונה אולי מנעה מאיתנו שוויון".

"זו תקופה שדברים הולכים לנו קשה", הוסיף קלינגר, "אבל נתנו פייט למכבי ולצאת בלי כלום ממשחק כזה זה מבאס".

קלינגר.
קלינגר. "לצאת בלי כלום ממשחק כזה זה מבאס" (דני מרון9

העובדה שהקבוצה לא הבקיעה שלושה משחקים ברציפות: "אנחנו מודעים לבעיה בחלק הקדמי, זו תקופה פחות טובה שלהם. יוסי בניון נכנס פחות טוב למשחק. זאת הבעיה שלנו בתקופה האחרונה. אם היה לנו יותר ביטחון בחלק הקדמי ויותר עוצמה גם היינו מבקיעים ומוציאים נקודות. צריכים לתת על זה את הדעת, או ברמה של רכש או ברמה של אנשים שירימו את עצמם. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים שצריך לתת להם תמיכה וביטחון, אבל לא בכוח. זה מה שעשיתי היום עם שחקנים מסוימים, אבל כולם שחקנים מוכשרים מאוד".

המצב בטבלה: "כל הזמן צריך לחשוב איך אנחנו בתור בית"ר ירושלים מנצחים משחקים ולא ללכת למחשבות של פלייאוף עליון או למטה. לשחק קבוצתי, בהתקפה. אז שיחקנו טוב אבל זה לא נותן לנו נקודות או מעלה אותנו קדימה כי אנחנו לא מבקיעים מספיק. אין לנו מבחר כזה גדול, ועל זה נעשה חשיבה ונראה לאן הולכים מכאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי