"בעידן של איביץ' הקבוצה היא מעל לכל שחקן"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | דני מרון

באחרי הניצחון הרביעי העונה על בית"ר, במכבי תל אביב החמיאו למאמן, שרוצה לצרף חלוץ אך הבהיר: "אם לא נמצא את מה שאנחנו רוצים, לא נביא". אופואדו: "ראיקוביץ' אחד השוערים הטובים ביותר ששיחקתי איתם"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בדרך הבטוחה לעבר תואר האליפות לאחר שאתמול (שני) גברה 0:1 על בית"ר ירושלים ופתחה פער בן 18 נקודות מהמקום השני. שחקנים בקבוצה ציינו בתום המשחק כי לנצח בעונה אחת ארבע פעמים ברציפות את בית"ר ירושלים (בגביע הטוטו, גביע המדינה ופעמיים בליגה) זאת משימה לא פשוטה בכלל.

השבחים כולם הופנו לעבר המאמן ולדימיר איביץ' שידע להעמיד קבוצה בדמותו ובצלמו. "איביץ' והצוות שהביא לקריית שלום ידעו לעשות את ההפרדה מעידן ג'ורדי קרויף לעידן שהקבוצה היא מעל לכל שחקן", אמר גורם במועדון. "כולם מבינים שכל מי שנמצא בסגל הרחב, מבחינת המאמן הוא חלק שמרכיב את הקבוצה המנצחת שלא הפסידה העונה בליגה".

איביץ' פועל לחזק את הקבוצה בשחקן אחד נוסף, חלוץ חוד. המאמן הסרבי הבהיר: "אנחנו מחפשים חלוץ עד סגירת חלון ההעברות וכמו שכבר אמרתי קודם, אם לא נמצא את מה שאנחנו רוצים, לא נביא. צ'יקו אופואדו יכול לשחק בכמה עמדות, גם כחלוץ". על השוער פרדראג ראיקוביץ' אמר המאמן: "ראיקוביץ' התקדם. גם בנבחרת סרביה הוא השוער הראשון כבר כמה חודשים שם. הוא חייב להמשיך לעבוד קשה".

החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו אמר: "אנחנו בקבוצה גאים שאיביץ' הוא המאמן שלנו. לי לא משנה איפה המאמן יציב אותי, בצד שמאל, בצד ימין או באמצע, כי אני רוצה רק לשחק. כשאתה משחק קבוע .אתה צובר ביטחון ומכיר טוב יותר את השחקנים שלידך. כשהגעתי לישראל סבלתי מהחום והייתי פצוע ארבעה-חמישה חודשים, אבל למאמן הייתה סבלנות אליי. עכשיו אני בריא ושמח מאיך שהעניינים מתנהלים". גם החלוץ החמיא לשוער הסרבי: "לראיקוביץ' צפוי עתיד מזהיר. הוא חכם ואחד השוערים הטובים ביותר ששיחקתי איתם".

החלוץ איתי שכטר סיים לרצות עונש על חמישה כרטיסים צהובים וכרטיס אדום ויעמוד לרשות המאמן במשחק הבאה נגד הפועל חדרה.


ראיקוביץ'. מחמאות מהמאמן והקולגות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי