רפואה: "לא מצטער על החזרה שלי, אני יודע איך לצאת מזה"

דן רומן עם קובי רפואה
דן רומן עם קובי רפואה | עדי אבישי

מאמן הפועל תל אביב דיבר לאחר ה-1:1 נגד אשדוד: "מבין את האוהדים, עם עובדות לא מתווכחים. המטרה היא להישאר בליגת העל". בהנהלה מתכננים מהפכה בסגל, בראן הנורבגית הגישה הצעה על פייסל מוליץ'

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא מצליחה למנף את התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב ולאחר ההדחה מהגביע ע"י הפועל חדרה, אתמול (שני) זה נגמר עם 1:1 דל נגד מ.ס. אשדוד. נראה שהמועדון במשבר ענק, על רקע הקולות הזועמים מחוץ לאצטדיון של מאות אוהדים באדום שהשמיעו קולות נגד ההנהלה והשחקנים בהם קריאות מאורגנות כמו "תורידו את החולצות", "אתם בושה למועדון, אין לכם כבוד" ו-"ירידת ליגה נוספת יוצאת לדרך".

הבעלים איציק ושרון ניסנוב, זאב גרינברג ושני מקורבים נוספים קיימו שיחה ראשונה ארוכה בנושא מצב קבוצת הכדורגל ברחבת חדרי ההלבשה באשדוד. אכזבת הבעלים מהיכולת שהקבוצה מציגה גדולה וכבר בימים הקרובים ייצא לפועל מהלך של שינויים בסגל השחקנים . פגישה צפויה היום או מחר עם הצוות המקצועי במטרה להוביל לשינוי של זעזוע ועצירת המשבר.

בסביבת המועדון הבהירו: "אי אפשר להמשיך כך. עכשיו זה ברור שיש במתחם חודורוב שחקנים שאינם עומדים בלחץ המקצועי ויתקשו בהמשך שלא להיות מעורבים במאבקי הירידה ללאומית. הבעלים והמאמן יהיו אמורים לשחרר לפחות שני שחקנים מוכרים ולהביא במקומם אחרים כדי לעצור את כדור השלג האדום. לרוב השחקנים אין אישיות חזקה והבנת המצב בו המועדון נמצא. שחקנים שלא יודעים להבקיע שערים יוחלפו באחרים".

שחקני הפועל תל אביב אתמול.
שחקני הפועל תל אביב אתמול. "שחקנים שלא יודעים להבקיע יוחלפו" (לירון מולדובן)

בהפועל תל אביב בונים על לפחות שלושה שחקנים חדשים בנוסף לנריוס ולאסקיס וקלואודומיר פריירה. גורם בסביבת המועדון אמר: "חובה להביא שחקן הגנה, קשר יצירתי וחלוץ מרכזי בעמדה של מספר 9. יש שחקנים שהפועל באר שבע תשחרר, וגם מכבי חיפה. אין זמן לבזבז, כל שבוע וכל יום שלא מתחזקים מביאים נזק ושפל למועדון".

אגב, לאצטדיון באשדוד הגיע חלוץ העבר של הקבוצה שייע פיגנבויים ששמו מוזכר כמי שעשוי להגיע לעמדת המתאם בין הבעלים למאמן.

המאמן קובי רפואה: "אין יותר מאוכזב ממני לאחר המשחק, שהיה הכי גרוע שלנו העונה. המטרה ברורה וכולם רואים שהמשימה היא להישאר בליגת העל. התשובה איך זה יקרה היא ברורה, שהכדור יהיה בתוך הרשת."

רפואה.
רפואה. "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה" (לירון מולדובן)

אכזבת האוהדים וקולות המחאה שלהם במתחם היציאה וחניית האוטובוסים: "חוץ מהאכזבה מהתוצאה אין מה להגיד ואני מבין את האוהדים. עם עובדות לא מתווכחים וכבר בימים הקרובים יעשה מאמץ להתחזק. אני לא מצטער על החזרה שלי להפועל תל אביב כי ידעתי לאן אני בא ואני יודע איך יוצאים מהמצב הזה".

אתמול הגישה הקבוצה הנורבגית בראן הצעה של 100 אלף דולר על החלוץ הסרבי פייסל מוליץ', שנגרע מרשימת הזרים וממשיך להתאמן ולקבל שכר מה שמונע הגשת תביעה לפיפ"א.

במחזור הבא תארח הפועל תל אביב באצטדיון המושבה את בני יהודה. מהמשחק ייעדרו הקפטן המורחק אוראל דגני וניר לקס שלא התאושש עדיין מהפציעה ברגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי