לינדזי רוז צפוי להצטרף למ.ס. אשדוד בימים הקרובים

לינדזי רוז
לינדזי רוז | AFP

הבלם הצרפתי, שהיה מועמד לבית"ר ירושלים בעונה שעברה, נתן את הסכמתו להגיע לנועלת הטבלה. אלי לוי על ההרחקה של גדי קינדה ב-1:1 עם הפועל תל אביב: "הוא שחקן כמו כולם ויש דברים שאין שליטה עליהם"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד סיימה אתמול (שני) בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב במשחק שהוגדר כ" מאבק על שש נקודות", בו אספה אשדוד נקודה יקרה לקראת המשך מאבקי ההישרדות בליגת העל. במחזור הבא, בעוד משחק תחתית, תצא אשדוד לאצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים.

על פי גורם בכיר בקבוצה, היא אמורה להתחזק בימים הקרובים בבלם הצרפתי לינדזי רוז שהיה מועמד להגיע בעונה שעברה לבית"ר ירושלים. "רוז נתן הסכמה עקרונית להגיע לאשדוד ואנחנו מאמינים שהמהלך ייצא לפועל", כך על פי הגורם.

בתוך כך, פרשת הרחקתו של הקפטן גדי קינדה עמדה במרכז הדיבורים לאחר המשחק. באשדוד טענו כי קשר הפועל תל אביב רמזי ספורי פלט לעברו של קינדה אמירה גזענית בנוגע למוצאו האתיופי וקינדה הגיב בבעיטה לעברו בכדור ובדחיפה שהפילה את ספורי. בהפועל תל אביב הכחישו את האמירה של שחקנם וטענו כי קינדה התעצבן בשל תיקול עליו. אחרי שהורחק, מיהר קפטן אשדוד לרדת לחדר ההלבשה, עזב לביתו במהירות ולא נותר לצפות במשחק.

עוזר המאמן אלי לוי, שניהל את המשחק במקומו של יובל נעים המורחק, אמר בנושא קינדה: "הוא שחקן בקבוצה ולא זוכה לליטוף מיוחד מהצוות המקצועי. הכדורגל הוא משחק עם אמוציות וקינדה עשה מה שעשה כי יש לו חסרונות כמו גם יתרונות. קינדה הוא שחקן כמו כולם והכל חל עליו בקבוצה, כמו על השחקנים האחרים ויש דברים שאין שליטה עליהם".


רוז. יחזק את ההגנה של נועלת הטבלה (Gettyimages)

אלי לוי היה אחד האחראים העיקריים לנקודה אתמול, כשבדקה ה-80 נפסק כדור קרן לזכות אשדוד, הבלם ניר ברדע שנותר קרוב לשער קבוצתו שמע את האיש על הקווים צועק לעברו: "ניר, עלה קדימה לקו ראשון לנגיחה בכדור". ואכן, הכדור שהגביה דן ביטון הוביל לנגיחה שהסתיימה ברשת של רובי לבקוביץ'.

ברדע, שבתחילת העונה קיבל הודעת שחרור והיה קרוב לחתימה בהפועל תל אביב, אמר בסיום: "בקיץ היה לי בלגאן במועדון והייתי בדרך החוצה, אבל הדברים הסתדרו ואלה דברים שקורים. בסיום המשחק חיבקתי את אלי לוי על הקריאה שלו שאגיע לרחבה לקו נגיחה ראשו. לא הולך לנו לאחרונה ולא ניצחנו כבר בשמונה משחקים ובתקופה כזאת כשלא הולך לא קל לחזור מפיגור בתוצאה. נראינו טוב והיינו עדיפים על הפועל תל אביב ולכן האכזבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי