חרזי מונה לסקאוט הראשי של מכבי חיפה, מנדז'ק מחוץ לסגל בסכנין

אלון חרזי, ראיין גיגס
אלון חרזי, ראיין גיגס | Gettyimages

קפטן העבר שעבד עם מרקו בלבול בנבחרת הצעירה חזר לקדנציה שנייה בירוק: "מצפה לי משימה חשובה". הקשר סובל ממחלה ועשוי לא להיות בסגל לשמינית גמר הגביע, קהת צפוי לפתוח במקומו

(גודל טקסט)

אלון חרזי סיכם אתמול (שני) על הצטרפותו למכבי חיפה כסקאוט הראשי של המועדון. מגן העבר עבד כעוזרו של מרקו בלבול בנבחרת הצעירה והמאמן החליט כי חרזי יעבוד איתו גם במכבי חיפה. חרזי חוזר לקדנציה שנייה במועדון הירוק ובתפקידו יעקוב אחרי שחקנים בארץ ובחו"ל. בנוסף ישמש הקפטן לשעבר כאיש הקשר בין מחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת.

אחר הסיכום, אמר אלון חרזי אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "שמח לחזור למועדון שלי. תמיד הרגשתי חלק ממנו. מצפה לי משימה חשובה לסייע בבניית הקבוצה לשנים הבאות ואעשה הכל להצלחת המועדון".

יחד עם חרזי, עובדים היום במועדון 14 שחקני עבר והוא מצטרף למאמן מרקו בלבול, עוזר המאמן איתי מרדכי, מאמן השוערים גיורא אנטמן, מנהל הקבוצה רפי אוסמו, מנהל מחלקת הנוער יניב כהן, המנהל המקצועי גוסטבו בוקולי, והמאמנים במחלקת הנוער: ניר דוידוביץ', אריק בנאדו, אברהם אבוקרט, יוסי ג'נח, יוסי צרפתי, רפי כהן ואורי גרופר. כולם שחקני עבר שהשתלבו במועדון כדורגל מכבי חיפה.

חרזי, הוא השחקן המעוטר בכדורגל הישראלי. הוא זכה בשמונה אליפויות כשחקן עם מכבי חיפה ואחת נוספת עם בית"ר ירושלים וכמו כן זכה שלוש פעמים בגביע המדינה עם מכבי והופיע 89 פעמים במדי נבחרת ישראל (מקום שלישי בטבלת המופיעים). בדצמבר 2009 פרש מכדורגל. לפני כחודשיים הוא מונה לשגריר המועדון. 


חרזי. חוזר למועדון הירוק (Gettyimages)

בנושא המקצועי, מכבי חיפה אישרה כי ז'ורז' מנדז'ק יהיה מחוץ לסגל למשחק הגביע נגד בני סכנין. הבוקר הודיע השחקן כי הוא סובל ממחלה וצפוי להיבדק במהלך היום אז יתברר אם יהיה כשיר למשחק. במידה ומנדז'ק לא יוכל ליטול חלק במשחק עשוי רועי קהת לפתוח במרכז השדה לצדו של שלומי אזולאי שיפתח על חשבונו של נטע לביא המוצהב. גם רמי גרשון עשוי להישאר מחוץ לסגל כמו גם אופיר מזרחי כאשר שניהם סובלים מפציעה. סיידובה סומא צפוי לחזור לסגל של הירוקים. בנוסף ישנה התלבטות בחוד בין ירדן שועה לשון וייסמן. עמית זנטי עשוי להמשיך ולהיכלל בסגל כפי שנכלל בשבת מול הפועל רעננה. כפי שפרסמנו, המאמן מרקו בלבול שוחח עם זנטי בשבוע שעבר וביקש ממנו שלא לצאת להשאלה ולהישאר בחיפה עד לסיום העונה.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, אטיין ריינן, איעד חבשי, עופרי ארד, רז מאיר, רועי קהת, שלומי אזולאי, מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן (ירדן שועה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי