כץ: "טעינו עם פלקושצ'נקו. הודעתי למימר שחוזהו יוארך"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה התראיין ב-103FM ונשאל על סעיף השחרור של הקשר, 420 אלף יורו אותו צפויה לשלם מכבי חיפה: "בין מה שדובר למה שעלה על הכתב היה שוני". וגם: המאמן ימשיך בעונה הבאה

(גודל טקסט)

מקסים פלקושצ'נקו צפוי בימים הקרובים לעזוב את הפועל חיפה ולהצטרף ליריבה העירונית מכבי חיפה, דבר שאישר הערב (שלישי) בעלי האדומים יואב כץ בשיחה ב-103FM, במהלכה גם הודה ש"כנראה נעשתה טעות".

כץ אמר על עסקת פלקושצ'נקו למכבי חיפה ותג המחיר הנמוך יחסית העומד על כ-420 אלף יורו: "עדיין לא סוכם דבר. יש דיבורים, אבל לא מעבר בשלב זה. לא אכנס למספרים, אבל מאוד יכול להיות שעשיתי טעות. בין מה שדובר לבין מה שעלה על הכתב בחוזה היו דברים שונים, כנראה שנעשתה טעות".

המומנטום בו נמצאת הקבוצה: "הפועל חיפה התחזקה ומתן חוזז הוסיף לקבוצה. זה נכון שהוא הגיע בהשאלה, אבל על זה מבוסס הכדורגל. הכל זז בכדורגל והוא איתנו לפחות חצי שנה ונקווה שליותר. מתאמנים איתנו שלושה שחקנים ונצרף כנראה שחקנים נוספים. תמיד יש אפשרות להתחזק או לא להתחזק – ולא תמיד צירוף שחקנים מחזק אותך".

השינוי מאז מימר הגיע במקום קלינגר: "לשרון יש בינתיים 67 אחוזי הצלחה, המאמן הקודם עם אותם שחקנים עשה הרבה פחות. אם חוזהו יוארך? הודעתי לו בעל פה שכן".


מימר. קיבל הודעה בעל פה על הארכת חוזהו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי