חוגג עצר את תוכניות הרכש: "השקיע המון כסף ואין תוצאות"

משה חוגג
משה חוגג | ערן לוף

בעקבות התוצאות האחרונות והסיכויים הקלושים להתברג בפלייאוף העליון, בעלי בית"ר ירושלים החליט שלא לחזק את הסגל מעבר לפלומיין כך שגם המו"מ עם זחוביץ' הופסק

(גודל טקסט)

ההפסד למכבי תל אביב לפני יומיים והסיכויים הדי קלושים שנותרו לבית"ר ירושלים להתברג בפלייאוף העליון, גרמו לבעלים משה חוגג לחשב מסלול מחדש ולהקפיא בשלב זה את תכניות הרכש לחלון ההעברות הנוכחי.

בבירה תכננו לצרף לפחות שני שחקנים חדשים, בנוסף לפרד פלומיין שכבר נרכש מחדרה, אלא שכעת נראה שהבעלים לא ישקיע כסף נוסף, בטח לא בשחקני רכש יקרים. כתוצאה מהחלטת הבעלים, הופסקו בשלב זה המגעים עם מאריבור הסלובנית בנוגע לצירופו של החלוץ לוקה זחוביץ' שהיה על הפרק. הסלובנים דרשו 1.3 מיליון יורו ובבית"ר הסכימו לשלם כ-700 אלף יורו בלבד, וכעת, גם בשל הפערים בסכומים ולאור מצבה של בית"ר בטבלה, הופסקו המגעים. צריך לציין כמובן שהמשמעות הכלכלית לאי ההעפלה לפלייאוף העליון היא הרסנית לבית"ר, כי כרגע לא יהיו לקבוצה משחקי בית מושכי קהל נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה וכנראה גם הפועל באר שבע.

"הסגל הזה נבנה בצורה לא מאוזנת, אבל אין ספק שבית"ר הייתה צריכה להיות עם הרבה יותר נקודות", אמר גורם במועדון. "אנחנו בהחלט יכולים להבין את חוגג, הוא השקיע כאן המון כסף ועד עכשיו אין תוצאות. בשביל המטרות שיש לנו עכשיו, אפשר להסתפק בסגל הקיים ולא צריך להביא עוד רכש מפוצץ. כולם יצטרכו להעלות את הרמה שלהם מעכשיו ועד סיום הליגה הסדירה. זה מתחיל כמובן במשחק הקרוב נגד אשדוד. אנחנו לא רוצים לחשוב על שום תסריט אחר חוץ מניצחון", הוסיף.

בצד המקצועי ובעקבות אכזבה משחקנים רבים שקיבלו את חולצת ההרכב כמעט בקביעות, עשוי המאמן ניר קלינגר לערוך שינויים ב-11 הפותחים, בעיקר בקישור האחורי ובהתקפה.


פלומיין. לא תוכנן להיות האחרון שמצטרף בינואר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי