קלינגר לשחקני בית"ר ירושלים: "אין מקום לפילוג בחדר ההלבשה"

ניר קלינגר, ניסן יחזקאל
ניר קלינגר, ניסן יחזקאל | דני מרון

אחרי רצף תוצאות שלילי והקפאת תוכנית הרכש של משה חוגג, המאמן דרש מחניכיו לא להישבר: "זה הזמן להישאר ביחד, אני רוצה שתדאגו אחד לשני, המובילים צריכים לקחת על עצמם יותר". קונטה יפתח נגד אשדוד?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בצל המהלך של משה חוגג שהחליט להקפיא את תוכנית הרכש של בית"ר ירושלים, דריכות שיא בבירה לקראת משחק הליגה הקרוב (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד מועדון ספורט אשדוד כאשר בבקבוצה מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לסבך את החבורה של ניר קלינגר במאבקים נגד הירידה.

קלינגר ערך היום אסיפה לשחקניו לקראת המשחק החשוב בשבת ודרש מהם לא להישבר: "אנחנו צריכים להישאר ביחד גם ברגעים הפחות טובים. אסור לנו להיות מופלגים בחדר ההלבשה, זה חשוב שנישאר זה לצד זה גם ברגעים הפחות טובים. אני רוצה שתדאגו אחד לשני ותזכרו שגם מי שלא משחק כרגע הוא חשוב לקבוצה. אנחנו נצליח לצאת מהמצב הזה רק אם נישאר מאוחדים. השחקנים המובילים צריכים לקחת על עצמם יותר ולגבש את חדר ההלבשה ליחידה אחת. אנחנו קבוצה אחת שמפסידה ביחד ומנצחת ביחד".

לאחר מכן עבר קלינגר לצד המקצועי וחיזק את שחקניו: "הפסדנו למכבי תל אביב, אבל היו לנו גם הרבה רגעים טובים ודקות טובות במהלך המשחק. אני רוצה שנביא את הדברים האלה למשחק הקרוב מול אשדוד". עדיין לא ברור האם המאמן יבצע שינויים ב-11, אבל מי שמועמד לפתוח בצד ימין הוא אנטואן קונטה שעלה מהספסל והרשים בדקות שקיבל. במקרה כזה דוד קלטינס עשוי לשוב לעמדתו המקורית במרכז המגרש. עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע אפונסו טיירה ויאקוב סילבסטר שכזכור הודחו מהסגל במחזור האחרון.


אחת מנקודות האור בהפסד למכבי תל אביב. קונטה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי