אלחמיד מעורר עניין בחו"ל, אוגו נוטה לעזוב את הפועל באר שבע

חאתם עאבד אלחמיד
חאתם עאבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

הבלם זוכה למעקב והאלופה כבר אותתה על נכונותה להחתימו על חוזה חדש ומשודרג, הקשר ככל הנראה יעזוב בקיץ כשחקן חופשי. וגם: סבע נפרד ("הוא אמר שהתנאים בגוואנגז'ו ר.פ יגרמו לכך שיהיה מסודר לכל החיים")

(גודל טקסט)

על רקע "פסטיבל דיא סבע", נערכים בהפועל באר שבע לקראת היישורת האחרונה של חלון ההעברות. השחקן המיוצג על-ידי האחים קצב סיכם בקבוצתו של ערן זהבי גוואנגז'ו ר.פ כשרק בדיקה רפואית מפרידה בינו לבין היעד.

"דיא נפרד מאיתנו בתקווה שהכול יעבור חלק, ושתהיה חתימה", סיפרו בקבוצה. "הוא אמר שהתנאים בגוואנגז'ו ר.פ יגרמו לכך שיהיה מסודר לכל החיים, ממנו הבנו שמדובר על שכר שנתי של בערך שני מיליון דולר, כולל מענקי דירוג ובונוסים על תארים. שיהיה לו לבריאות". עזיבתו הכמעט סופית של סבע לא מייצרת אפקט של חרדת נטישה אצל האוהדים המקומיים. "יופי, זה הזמן להחזיר את וואקמה", כתב אחד האוהדים ברשתות החברתיות.

כפי שפורסם בספורט 1, הקשר ג'ון אוגו נוטה לסיים את החוזה בטרנר ובקיץ הקרוב לעזוב כשחקן חופשי. בעיותיה הכספיות של טרבזונספור, קבוצתו של חברו טוני וואקמה, וצרותיה של ריזספור בתחתית הליגה הטורקית, מכתיבות בשלב הנוכחי את צעדיו של הגרזן הניגרי והוא "במקום דרוך". בטרנר יופתעו אם אחת הטורקיות תצליח בכל זאת לשכנע אותו להגיע בעיתוי הנוכחי.


נוטה לעזוב. ג'ון אוגו (דני מרון)

בימים הקרובים צפויות התפתחויות בעניינם של ניב זריהן וחן עזרא המחוזרים על-ידי כמה קבוצות (מכבי פ"ת ובני יהודה בעקבות זריהן; נתניה מעוניינת בחן). הפועל חיפה ומועדון ספורט אשדוד הוזכרו כאופציה עבור הבלם שיר צדק שמחזיק בחוזה ארוך טווח בבאר שבע. עקרונית, צדק זכאי לכבד את חוזהו ורשאי להתאמן במסגרת קבוצתו עד הודעה חדשה.

מנגד, הבלם חאתם עבד אלחמיד, אחד העוגנים של האדומים בעונה וחצי האחרונות, נמצא לאחרונה תחת מעקב של סוכנים מחו"ל. באר שבע מצידה אותתה על נכונותה להחתים את חאתם על חוזה חדש ומשודרג. בתוך כך מיכאל אוחנה מגביר את קצב האימונים וייתכן שיחזור לסגל בתוך שבועיים-שלושה.


זוכה למעקב. אלחמיד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי