אבוקסיס: "סילבסטר יכול לעזור לנו, מקווה שזה יסתדר"

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הסלובקי של בית"ר ירושלים ישוחרר ללא תמורה לבני יהודה שתשלם את שכרו עד סיום העונה. המאמן הודה: "ידוע שהוא קיבל מאיתנו הצעה"

(גודל טקסט)

ראשי בני יהודה ינסו לסגור עוד היום (חמישי) את עסקת החתמתו של החלוץ הסלובקי, יאקוב סילבסטר, שיגיע ללא תמורה מבית"ר ירושלים וצפוי לחתום עד סוף העונה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, סומן סילבסטר כמחליפו של ירדן שועה שנמכר ואמש העלו הצדדים הילוך במשא ומתן, במטרה לסגור היום את כל הפרטים. על פי מתווה ההסכם, השחקן ישוחרר ללא עלות מבית"ר ובני יהודה היא זו שתישא בעלות שכרו עד סיום העונה.

כזכור הגיע סילבסטר בעונה שעברה לבית"ר ירושלים והיה בין הבולטים בקבוצה, אלא שהעונה החלה הרבה פחות טוב עבורו ועד כה הוא כבש רק שער ליגה אחד. בשבוע שעבר מצא עצמו סילבסטר, לראשונה העונה, מחוץ לסגל, מה שסימן ככל הנראה את דרכו החוצה. בבני יהודה שמשוועים לחלוץ, מייעדים לסילבסטר מקום מרכזי בהתקפה, לצידם של דולב חזיזה ומאוויס צ'יבוטה.

במקביל, בני יהודה, שנלחמת על מקומה בצמרת הטבלה, תתארח ביום שבת אצל הפועל תל אביב באצטדיון המושבה (16:00 בספורט4) ותנסה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שני משחקי תיקו מאופסים בליגה. המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את יובל אשכנזי שפרק את כתפו וייעדר בתקופה הקרובה וגם הבלם קרלוס קוויאר בספק גדול למשחק. מי שצפוי להיכלל בסגל הוא הקשר סגס תאמבי שנרכש לאחרונה מסכנין.


סילבסטר. צפוי ללבוש כתום בקרוב (דני מרון)

המאמן יוסי אבוקסיס התייחס היום למועמדותו של החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר ואמר: "אם הוא יצטרף אז זה סימן שאנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו. זה כבר פורסם שאנחנו מעוניינים וקיבל מאיתנו הצעה. נחכה לסוף היום וזה ונקווה לראות שזה יסתדר, ואם לא אז לא".

היכולת במשחקים האחרונים: "זה נכון שלא כבשנו בשני המשחקים האחרונים בליגה, אבל מבחינה הגנתית התייצבנו וגם עברנו שלב בגביע. נכון שהתרגלנו לפני כן לכבוש יותר, אבל החיסרון של שני שחקנים ביחד, זה משמעותי לקבוצה לא רק שלנו, אלא בכל העולם. אלה שני שחקנים שהיו מעורבים ברוב השערים שלנו וביחד גם העזיבה של ירדן שועה וגם האדום של צ'יבוטה, היו משמעותיים. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר מבחינה התקפית ואנחנו מודעים לזה". 

חזרתו של צ'יבוטה להרכב: "הוא יצטרך להוכיח את עצמו. נקווה שהחזרה של מאוויס, יחד עם השילוב של דור ג'אן, יהיה טוב במשחק. מה שהוא עושה השנה זה דברים מדהימים, אבל בכל משחק צריך להוכיח מחדש מההתחלה".

על הפועל תל אביב: "הפועל ת"א מבחינתי היא קבוצה שהיחס בין הנקודות שלה ליכולת הוא לא מתאים. הם משחקים הרבה יותר טוב לאורך רוב העונה מאשר 15 הנקודות שיש להם בטבלה. זאת קבוצה מאוד מסוכנת בעיקר בחלק ההתקפי, והיא הראתה את זה גם בדרבי וגם במשחקים אחרים. נצטרך להיערך לזה כי הם באים מהתחתית, מן הסתם שהם יבואו להילחם, אבל גם לנו יש על מה להילחם ואנחנו רוצים לנצח".

בתוך כך החלו אוהדי בני יהודה במבצע לאיסוף כספים ועזרה כלכלית לאוהד הקבוצה אלי ביסו, שנתבע על ידי הבעלים, ברק אברמוב. האוהדים פנו ברשתות החברתיות וביקשו להירתם לטובת האוהד שמצידו פירסם התנצלות פומבית כלפי הבעלים: "ברק, טעיתי. אני שב ומתנצל על מה שכתבתי, ומקווה שתסכים לעשות מעשה טוב, לי בפרט ולאוהדי בני יהודה בכלל, ולבטל את התביעה כנגדי, אם לא בשבילי אז לפחות בשביל הילדה שלי", כך כתב ביסו ברשת החברתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי