כץ: "לדעתי פלקושצ'נקו בסופו של דבר יחזור להפועל חיפה"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

הבעלים של מחזיקת הגביע התייחס למכירת הקשר במסע"ת לקראת ק"ש: "לא ציפיתי שיעזוב בינואר, רצינו את שלומי אזולאי, אך לא יצא לפועל". השחקן הגיע לאימון הקבוצה כדי להיפרד מהמועדון בו גדל

(גודל טקסט)

בצל מכירת מקסים פלקושצ'נקו ליריבה העירונית מכבי חיפה, ולקראת משחק הבית בסמי עופר נגד קריית שמונה. בעלי הפועל חיפה יואב כץ והמאמן שרון מימר דיברו היום בשעות הבוקר (חמישי) במסיבת עיתונאים והתייחסו לעזיבתו של הקשר, המטרות לעונה ועל חיזוק אפשרי בחלון העברות הקרוב.


יואב כץ פתח את דבריו ואמר: "במשך 15 שנים שחקנים עברו ממכבי חיפה להפועל חיפה וההיפך ובדרך כלל שני הצדדים נהנו מהעסקה. לא ציפיתי שמקסים יעזוב כבר בינואר, האמנתי שזה יקרה בסיום העונה. טעיתי אולי שעברתי על החוזה, אבל יש לנו מאמן מצוין ואנחנו כעת במקום החמישי ואני רוצה לסיים את העונה במקום השני".


על הרכש שצפוי להגיע: "רצינו את שלומי אזולאי וזה לא יצא לפועל ואנחנו ממשיכים קדימה. לדעתי מקסים בסופו של יום יחזור. כולם שעוזבים כאן ובסוף חוזרים. אני מקווה שלא תהיה פגיעה מקצועית ויש לנו סגל וייתכן שנתחזק אבל יש לנו סגל איכותי. אני מקווה ששרון מימר יאמן גם בעונה הבאה".


לקראת קריית שמונה: "משחק מאוד קשה מול קבוצה פיזית שמצליחה וזה משחק על הפלייאוף העליון".



הפועל חיפה ניסתה לצרף את שלומי אזולאי (מאור אלקסלסי)


מאמן הפועל חיפה שרון מימר התייחס גם למכירתו של מקסים פלקושצ'נקו: "אין ספק שמקסים שחקן איכותי וכאשר הגעתי הוא היה פחות משמעותי ודאגתי להחזיר אותו. יש לנו שחקנים מספיק טובים שיכולים להחליף אותו ונראה את זה בשבת הקרובה. נלחמתי שמקסים יהיה חלק מהרוטציה בתקופה האחרונה אבל ההצלחה של הפועל חיפה בזכות הרבה שחקנים".


"יש לנו קבוצה חזקה גם בלי חיזוק ונכנסים למאני טיים ואסור לנו להיות חשופים לפציעות או מורחקים. לשמחתי יואב ואני ביחד רוצים להתחזק בקבוצה. יש שוק שחקנים ונביא רק שחקן שישדרג אותנו ולא סתם. תאמאש יהיה בסגל אבל אנחנו מנסים להוריד את העומס".


על היריבה: אנחנו לא מתייחסים ליריבה אלא מסתכלים על עצמנו ואם אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון אז אנחנו צריכים להמשיך ולנצח. יש לנו את הקבוצה הכי שמחה בליגה ואנחנו כובשים הרבה שערים ואני מקווה שנמשיך להצליח בכל המובנים".


"יש לנו את הקבוצה הכי שמחה בליגה" שרון מימר (מאור אלקסלסי)


בתוך כל הפועל חיפה לבוקר של יום חדש, יום אחרי עזיבתו של אחד השחקן המשמעותיים במועדון מקסים פלקושצ'נקו. הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר עשו מאמצים רבים בכדי להשאיר את הקשר בכרמל אבל לכולם היה ברור כי על פי ההסכם החדש שנחתם עם השחקן לפני כחודשיים, שעתידו של פלקושצ'נקו אינו בידיהם. "עשינו טעות סביב תג המחיר והיינו צריכים להבהיר כי סעיף השחרור הוא רק לאירופה, אבל אנחנו הפנים קדימה" אמרו במועדון. מקסים פלקושצ'נקו שכאמור עזב את הפועל חיפה ליריבה העירונית, הגיע הבוקר לאימון הקבוצה כדי להיפרד מהצוות המקצועי ומחבריו במועדון בו גדל.






מקסים פלקושצ'נקו נפרד מהפועל חיפה (מיכאל וייסרמן)




אצל מחזיקת הגביע ממתינים לתשלום תג המחיר מהמועדון הירוק וכבר בוחנים אופציה לשחקן אחר שיגיע במקומו של הקשר בן ה-23. בהפועל חיפה רצו לראות את שלומי אזולאי מגיע במקומו של פלקושצ'נקו, אבל מכבי חיפה אינה מתכוונת לשחרר את השחקן. בנוסף לכך גם קבוצתו הקרואטית של רועי גורדנה סלאבן בלופו, אינה מעוניינת להיפרד מהקשר הישראלי. במועדון יבחנו שוב את האופציה סביב הגעתו של אופיר מזרחי כאשר נראה כי שרון מימר מעדיף שחקן בסגנון שונה. נציגיו של פאפאזוגלו נפגשו עם ראשי המועדון והגיעו להסכם על התרת חוזהו, והוא יעזוב את ישראל בימים הקרובים.


בינתיים קבוצתו של שרון מימר ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה (18:00) כאשר במועדון חוששים בעיקר מהפציעה של הבלם הרומני גבריאל תאמאש. הבלם עבר בדיקת MRI שטרם הגיעו התוצאות ואם ובכל זאת יצטרך הבלם הרומני ניתוח אז בחיפה יעדיפו שיעבור אותו בסוף העונה. החלוץ הנבחן, עידן שמש, שמרשים באימונים מחכה להחלטה של המועדון בעניינו.



יחזור לליגת העל? עידן שמש (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי