בן בסט מתקרב להפועל ת"א, עזרא מעדיף את נתניה על פני מכבי פ"ת

עדן בן בסט
עדן בן בסט | ערן לוף

חלוץ ב"ש אמור לעזוב, הקשר מעדיף את היהלומים למרות שהמלאבסים הציעו יותר. בכר ייאלץ להסתדר נגד רעננה ללא דיא סבע שעל סף מעבר לסין: "בתקופה הקרובה נדע מה עושים עם כל שחקן"

(גודל טקסט)
אחרי תקופה לא מי יודע מה, בהפועל באר שבע רוצים לחזור לעצמם. האלופה ניצחה במחזור האחרון 1:3 את מכבי פתח תקווה, ויריבה כמו הפועל רעננה היא בדיוק מה שהיא צריכה. הקבוצה של מנחם קורצקי, אותה תפגוש באר שבע בשבת (18:15, שידור ישיר בספורט4) לא ניצחה שישה משחקים ברציפות, כולל הדחה מביכה מהגביע על ידי הפועל רמת גן, ונמצאת בדרכה למטה לכיוון הקו האדום. היום (חמישי) ערך מאמן הדרומיים ברק בכר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שעשוי להקפיץ אותו אל המקום השלישי.


מי שהגיע באיחור לאימון בשל טיפול שקיבל מהצוות הרפואי הוא הוא החלוץ עדן בן בסט, שמתקרב לסיכום בהפועל תל אביב. מיגל ויטור ומתן אוחיון הפצועים נעדרו כאשר האחרון צפוי לעזוב ואשדוד הוזכרה כאופציה לקלוט אותו. ניב זריהן, שקיבל מהמועדון הודעה בה נאמר לו שהוא רשאי למצוא קבוצה, נשאר בינתיים בטרנר.


בנוגע לחן עזרא, מכבי פתח תקווה הצטרפה למירוץ אחרי הקשר, כאשר על פי מקורביו הוא מעדיף את מכבי נתניה למרות שהלוזונים מוכנים לשלם לו סכום כספי גבוה יותר. בבאר שבע מעריכים שהשחקן נרתע מהאופציה של מכבי פתח תקווה מחשש שהקבוצה תסתבך במאבקי הירידה ולכן מעדיף כרגע את הקבוצה של דראפיץ' וברדה שנמצאת בצמרת.



חן עזרא (ערן לוף)


בכר פתח בהתייחסות לדיא סבע, שעומד לחתום בגוואנגז'ו הסינית: "לא באתי לדבר על זה, באתי לדבר על המשחק נגד רעננה. יש לנו סגל מספיק טוב ואנחנו נשתמש במה שיש, חשוב למנף את הניצחון נגד פתח תקווה, היו שם הרבה דברים טובים ונשתמש בהם נגד רעננה".



המשחק הקודם: "ראינו הרבה דברים, אגרסיביות ונחישות. רצנו יותר מהקבוצה היריבה, ייצרנו עוד שלושה ארבעה מצבים בנוסף לאלה שכבשנו בהם שזה חשוב, רוצים להמשיך בקצב הזה. עובדים על ההתקפה ועל יצירת מצבים וזה מה שאנחנו רוצים לראות".


בכר.
בכר. "חשוב למנף את הניצחון נד פתח תקווה" (אודי ציטיאט)


היציאה מהתקופה הרעה: "לנצח אחרי שלושה משחקים זה תמיד טוב, זה תמיד משחרר. בטח בדרך שזה נעשה. כל ניצחון הוא חשוב והגיע הזמן לייצר יציבות ולהביא תוצאות".


"גם כשמנצחים וגם כשמפסידים אנחנו לומדים המון", הוסיף בכר, "יש הרבה מה לשפר ואת זה מנסים ליישם וננסה ללמוד את זה להמשך".


החזרה של חנן ממן: "אני לא מתעסק במה שהיה, אני מאוד שמח שחנן מראה יכולת טובה כבר תקופה, הוא חד, הוא עושה דברים טובים, אני יותר משמח לראות אותו משחק טוב ומייצר מצבים ונותן גם אנרגיות שמחות. אני לא יכול לחזור למה שהיה, אני לא נקי וגם לי יש חלק בזה, כמו כל המערכת. שחקן שנראה כמו שנראה זה משמח אותי ואת כולם".


חנן ממן.
חנן ממן. "שמח לראות אותו עם אנרגיות כאלה" (דני מרון)


האם ניב זריהן יקבל יותר דקות בהיעדרו של סבע: "כל שחקן הוא לגופו. רכשנו את ניב, שהוא שחקן עם הרבה פוטנציאל ואנחנו נדע בתקופה הקרובה מה אנחנו עושים לגבי כל שחקן. כרגע הוא אצלנו ואני מאמין שהוא יקבל דקות במשחקים הקרובים".


על ג'ון אוגו: "אני אעשה את השיקולים שלי לגבי כל משחק, אם אני אחשוב שאוגו יכול לשחק הוא ישחק, יש לנו עוד שני אימונים להחליט מי ישחק ומי לא. כרגע זה המצב".


על מיגל ויטור: "זה מבאס כי הוא אחד השחקנים הכי מקצוענים שאני מכיר וקשה לו לחזור לעצמו, זה קורה הרבה ששחקן חוזר מפציעה ארוכה ויש לו כאלה דברים קטנים, אני מקווה שזו הפציעה האחרונה והוא יחזור אלינו מהר".


ויטור.
ויטור. "מקווה שזו הפציעה האחרונה שלו" (דני מרון)


על מיכאל אוחנה: "מיכאל אוחנה הוא שחקן מצוין, הוא גם עושה שיקום מפציעה האורכ,ה נחכה עד שהוא יהיה מוכן ולא נמהר, אין ספק ששחקן כזה תמיד יכול לעזור.


אחרי בכר דיבר הקשר מרואן קבהא, שאמר: "אין ספק שהניצחון הזה החזיר לנו ביטחון ולמערכת ולשחקנים, נקווה שנמשיך ככה גם במשחקים הבאים".


היכולת שלו בתקופה האחרונה: "בכל משחק אני מנסה לתת את ה-100% שלי, אני שחקן שתמיד נותן את הלב והנשמה בכל משחק. עברתי דברים מאוד קשים שלא כל שחקן יכול לקום אחרי דברים כאלה, אבל מבחינה מנטלית אני חזק מאוד ואני יכול להוציא את עצמי מכל מצב. זה כבר בעבר ואני צא חושב על זה, רק מסתכל קדימה ומנסה להשתפר כמה שיותר. מקווה שנמשיך ביכולת הזו".


קבהא וסבע.
קבהא וסבע. "מאחל לו הרבה בהצלחה בסין" (דני מרון)


התקופה הרעה של המועדון: "תמיד צריך לקחת אחריות על דברים שאנחנו עושים, גם כשחקנים מקצוענים אנחנו לוקחים אחריות על המצב שהקבוצה הגיעה אליו, גם אנחנו אחראים למצב הזה. תמיד מנסים לתת מעצמנו יותר. אני לא קורא כתבות ולא מסתכל על מה שאומרים, אני יודע שיש לי דרך ואני ממשיך כל הזמן בדרך שלי, לפעמים זה לטוב ולפעמים זה לרע".


על דיא סבע: יש שני צדדים למעבר הזה, אני מקווה שהוא כן יחתום שם. זה מאכזב אותי ברמה האישית כי הפסדתי חבר ושותף, בתקופה שהוא היה פה היינו כל יום ביחד, אבל מצד שני אני הכי שמח בעולם שהוא מגשים חלום וגם מסדר את המשפחה שלו מבחינה כלכלית ואני מאחל לו המון בהצלחה עם המעבר הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי