קורצקי: "באר שבע סובלת מחוסר מזל, ננסה להפתיע אותם"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הפועל רעננה דיבר לקראת המשחק נגד האלופה (שבת ב-18:15, ספורט4): "קבוצה מצוינת בכל סיטואציה, נצטרך להגיע דרוכים". החלוץ יוג'ין אנסה: "תמיד רציתי לשחק בליגת העל". בן בנימין צפוי להיעדר

(גודל טקסט)

 אחרי שחילצה 0:0 בסמי עופר נגד מכבי חיפה, הפועל רעננה תארח את הפועל באר שבע (שבת ב-18:15, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל ותקווה לקחת נקודות שימשיכו את מסע הבריחה מהקו האדום.

המאמן מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא קשה וחשוב, אבל המפגש עם באר שבע הוא כרגע הכי חשוב. אמנם באר שבע לא מביאה את התוצאה שהיא רגילה אליהן, אבל אנחנו יודעים שזו קבוצה מצוינת בכל סיטואציה. ראינו במשחקים שלה שהיא מסוכנת, מגיעה למצבים וסובלת מחוסר מזל. מצפה לנו קרב קשה מול קבוצה עם שחקנים איכותיים, כך שאנחנו נצטרך לבוא דרוכים ומרוכזים כדי להשיג תוצאה טובה. נעשה את ההתאמות הדרושות, נבוא עם שאיפות לצאת קדימה מבחינה התקפית כדי להבקיע שערים ולהפתיע".

החלוץ יוג'ין אנסה שהצטרף בינואר: "אמור להיות משחק קשה כמו כל מפגש בליגה הזו, אבל התכוננו בצורה טוב ואנחנו מוכנים, נראה איך זה יתפתח. תמיד רציתי לשחק בליגה הראשונה בישראלי והתכוננתי לרגע זה, כרגע זה נראה בסדר גמור. נכון שהלחץ הוא לא כמו בבאר שבע או במכבי חיפה, אבל אני מרגיש טוב ברעננה ועבורי זה צעד חשוב להיות שחקן בקבוצה בליגת העל".

בתוך כך, הקשר בן בנימין, שמחלים ממתיחה בשריר הירך האחורי, נמצא בספק גדול לקראת המשחק ובמועדון מקווים שיצליחו להכשירו בימים הספורים שנותרו עד להתמודדות באצטדיון רמת-גן.


מנחם קורצקי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי