קצב: "ברור שערן זהבי היה מעורב בעסקת דיא סבע"

ערן זהבי, דיא סבע, מנור סולומון
ערן זהבי, דיא סבע, מנור סולומון | דני מרון

סוכן השחקנים התראיין לתכנית הספורט ברדיו 103FM ודיבר על מעברו של חלוץ הפועל באר שבע לגוואנגז'ו. וגם: מכירת מנור סולומון

(גודל טקסט)
עסקת דיא סבע לגוואנז'ו אמורה להיסגר ביומיים הקרובים, ע"פ סוכנו גלעד קצב שדיבר בתכנית הספורט ברדיו 103FM. סבע נחת בסין לפנות בוקר ואמור לעבור בדיקות רפואיות במועדון הסיני ולסגור פרטים אחרונים בחוזה, לאחר שהסכם ההעברה בין הפועל באר שבע לקבוצה של ערן זהבי נסגר.


האם דיא סבע לא קצת צעיר כדי לעבור לסין: 
"מוקדם? אם זה היה תלוי בי דיא היה יוצא יותר מוקדם. אני יודע שגוואנגז'ו החתימה בשבוע שעבר את דמבלה מטוטנהאם, אז כנראה שהוא לא מגיע לפיקניק".


האם סבע עובר בגלל הכסף הגדול: "
ברור שהכסף גדול אבל הליגה הסינית מאוד משתפרת, גם הנבחרת והכדורגל בכלל. ברור שבאים בשביל הכסף אבל מגיעים לשם הרבה כוכבים היום ולא רק שחקנים בשלהי הקריירה. כמובן שדיא סבע יחתום בסין בגלל האופציה הכלכלית, אבל הוא עוד לא חתם וזה עוד לא סגור".



הסכומים שסבע ירוויח: "
הוא ירוויח סכומים שהוא לא יגיע אליהם באירופה במשך כמה שנים".



הצעות מאירופה: "לפני החתימה מבאר שבע היו 2 הצעות מסין והצעה מבולגריה. צריך להבין שבשביל להביא הצעות של כמה מיליוני יורו עבור שחקנים ישראלים זה מאוד מאוד קשה. למכור מישראל שחקן ב-3,4 מיליון לליגות הטובות באירופה זה קשה". 




לא מגיע לפיקניק. דיא סבע (צילום: מאור אלקסלסי)


לעומת זאת, מואנס דאבור ומנור סולומון כן עברו בסכומי עתק : "מה שמואנס דאבור עשה בשנתיים שלוש האחרונות זה מטורף, מגיע לו ואני שמח בשבילו. למנור סולומון יש פוטנציאל גדול מאוד ויש לו שם טוב באירופה. הוא בן 19 ושחקן בנבחרת ישראל, הוא שיחק באולימפית ומכירים אותו, אנחנו הבאנו הצעות מהרבה מקומות ובסופו של דבר מה שהכריע זה הרצון של מכבי פתח תקווה".



האם ערן זהבי היה מעורב בהבאתו: "ברור שערן זהבי היה מעורב בהבאת דיא סבע לסין. השנתיים של ערן זהבי בסין סללו את הדרך. זה לא אומר שעכשיו מלא ישראלים יחתמו בליגה הסינית אבל מחפשים שם שחקנים טובים, ודיא סבע לא כזה יקר לעומת העברות אחרות וזאת העברה עם הרבה פוטנציאל".



העסקה עדיין לא סגורה, האם במועדון הסיני חוששים מהבדיקות הרפואיות: "עד שזה לא סגור זה לא סגור. מי שלקח את דיא יודע מה העבר הרפואי שלו, גם בהפועל באר שבע שהוא חתם הוא עבר בדיקות רפואיות והם עושים בדיקות רציניות ביותר. אנחנו מקווים שהעסקה תיסגר אבל כל עוד היא לא נסגרת אין לנו מה לחגוג ולדבר, המטרה היא לסגור את העסקה. יש בדיקות רפואיות ודברים שצריך לסיים כמו כל עסקה אחרת ואנחנו מקווים שהיא תיגמר מחר-מחרתיים. בין הפועל באר שבע לגוואנז'ו הכל סגור. בנימה אחרת, מנור סולומון מחר ממריא לקייב ואני מאחל לו בהצלחה.



יוצאים אל מעבר לים. מנור סולומון ודיא סבע (צילום: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי