דראפיץ': "בתקופה הקרובה, או שנתרסק או שנגיד וואו"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה מתכונן למכבי חיפה (ראשון 20:30, ספורט1) ולחודש הקשה העומד בפניו: "זה כמו מחזורי הכריסמס באנגליה". על עזרא: "יצטרך להחליט, צריכים מישהו כמוהו". על הסגל: "מותר להתחרט. מאוהב בקבוצה שלי"

(גודל טקסט)

לאחר התיקו בשבת האחרונה נגד בני יהודה, מכבי נתניה תחל סדרה של משחקים אשר תקבע לאן פני העונה מועדות, כשבמחזור הקרוב יארחו היהלומים את מכבי חיפה ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1).

הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'. "אין ספק שמכבי חיפה יגיעו לפה עם אש בעיניים ופול מוטיבציה להציל את העונה", אמר דראפיץ', "הם מצאו איזושהי נוסחה מאז שמרקו הגיע. גם לנו יש הפסד רק נגד מכבי וכמו שחיפה ניצחו חמישה משחקים, גם אנחנו ניצחנו ארבעה. זה משחק מעניין עם הרבה לחץ וקהל. אנחנו שמחים שאנחנו בחגיגה. לפעמים אתה בא למסיבה כאורח, ועכשיו אנחנו חתני השמחה. זה לא כמו עוד משחק. כמו שאומרים: חיים על המשחקים האלה".

חשיבות החודש הקרוב: "השחקנים מסתלבטים עליי שאני אומר לפני כל משחק שזה המשחק הכי חשוב העונה. אמרתי להם שאני יודע שאני אומר את זה כל הזמן, אבל זה בגלל שאנחנו מנצחים. יש חודש מטורף: כמו שיש בלאק פריידי, יש לנו בלאק חודש. זה כמו מחזורי הכריסמס באנגליה. יש לנו את מכבי חיפה, באר שבע, הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה. הגענו לשלב שבו אתה יכול או להתרסק או להגיד וואו. אתה יכול לעשות עונה יותר טובה מהעונה שעברה אחרי כל המכירות שהיו בקיץ, או לבוא ולהגיד לא עשיתי שום דבר".

דראפיץ'.
דראפיץ'. "הבלמים עשו סוויץ'. אין לי תלונות" (אודי ציטיאט)

סוגיית הרכש בחלון ההעברות: "הבלמים קיבלו 'איומים' ממני. לא בקטע רע אלא בקטע שלא היינו מרוצים והודענו לסוכנים. ציפינו ליותר מהם, הם שיחקו יחד רק ארבעה משחקים. אמרנו שאנחנו לא יכולים להמשיך ככה בהגנה. החבר'ה קיבלו הצעות אבל רצו להישאר. הם עשו סוויץ': טים העלה ארבעה קילוגרמים של מסת שריר וברנקו חזר, והיום אין לי תלונות. אמרתי שיעזבו? אז היום מותר לי להגיד אחרת. ההגנה התייצבה".

על חן עזרא: "אני יודע שהסוכן שלו דיבר עם הרבה קבוצות, כמו פתח תקווה והפועל חיפה, וחן יצטרך להחליט. אני לא מתקשר כל רגע למנכ"ל. אנחנו כן חושבים שאנחנו צריכים עוד משהו קטן כמו חן בקישור, שיתרום עוד כמה גולים".

הסגל הקיים: "הסגל כיום הוא מעניין. בעל הבית השקיע 5.5 מיליון שקל בסגל הזה, אחרי שלפני שנתיים וחצי לא היה פה שחקן אחד. פעם הייתי מתקשר לשחקנים לבוא לנתניה והיו אומרים 'מי אתם?' היום ברוך השם שחקנים רוצים לבוא. אני חושב שגם השחקנים שפה מתבגרים. אני מאוהב בסגל שלי ואמרתי את זה לבעלים. רואים במשחקים שהקבוצה מרגשת. הקבוצה יכולה לשחק טוב יותר, אבל יש פה שחקנים בני 20-21 ואין ספק שבעתיד הם יהיו משהו מיוחד. אם זה יבוא מחר, מחרתיים או עוד שבוע? אני כמו צופה מהצד שמחכה לזה. אם נביא עוד שחקן אחד שיוכל לתת לנו עוד כמה גולים, אז זה ייתפר עלינו כמו שאני רוצה. גם בלי זה, זה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי