אוהדי בית"ר פרצו במהלך האימון, עידן ורד בספק לאשדוד

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

הקבוצה של ניר קלינגר תנסה להתרחק מהתחתית במשחק בית נגד נועלת הטבלה בשבת (20:30, ספורט4), עשרות אוהדים הפריעו לאימון ותלו שלטים: "בושה לסמל". הקשר יעבור מבחן כשירות, טל בן חיים ערך אימון מלא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דריכות שיא ולחץ גדול בבית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד מ.ס.אשדוד מחר (שבת 20:30, ישיר בספורט4) בטדי. בקבוצה מבינים שכל תוצאה פרט לניצחון עשויה להביא להסתבכות בתחתית ולכדור שלג שאיש לא יודע היכן ייעצר. "אוי ואבוי לנו אם לא ננצח את אשדוד אצלנו בבית", אמר שחקן בקבוצה. "עוד הפסד ואפילו תיקו ואף אחד לא יודע לאן זה עוד יגיע".

גם לאוהדי הקבוצה נמאס מהמצב ומכך שבית"ר קרובה יותר לחלק התחתון מאשר לצמרת, וכמה עשרות מהם פרצו לכר הדשא במהלך אימון הבוקר שהופסק לכמה דקות, ומחו על המצב הקשה. האוהדים גם תלו שלט ענק על הגדר, עליו נכתב בין השאר: "אתם בושה לסמל" ו-"יש גבול לביזיון".

בצד המקצועי, המאמן ניר קלינגר טרם פירסם את הסגל למשחק והשחקנים יידעו רק מחר מי יהיו ה-18 שיתלבשו. הקשר עידן ורד, שלא התאמן בצורה מלאה במרבית השבוע, נמצא בספק למשחק בשל מתיחה בשריר התאומים. ורד צפוי לערוך מבחן כשירות בשעות הבוקר ואז יוחלט אם לכלול אותו בסגל. עדין לא ברור אם קלינגר יחזיר לסגל את החלוץ יאקוב סילבסטר, שלא הולבש במשחק הקודם נגד מכבי תל אביב. סילבסטר שמוזכר כמועמד לבני יהודה והפועל חיפה טרם קיבל הודעה רשמית כי הוא משוחרר מהמועדון והופיע היום לאימון כרגיל.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. "יש גבול לביזיון" (דני מרון)

הבלם טל בן חיים ערך היום אימון מלא והוא כשיר לחלוטין.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (דוד קלטינס), טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, אופיר קריאף, דן איינבינדר, יוסי בניון (עידן ורד), מאור בוזגלו, פרד פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי