מסתמן: יאקוב סילבסטר סיים את דרכו בבית"ר ירושלים

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

למרות מצוקת החלוצים, ניר קלינגר הותיר את הסלובקי מחוץ לסגל למשחק החשוב נגד מ.ס אשדוד הערב (שבת ב-20:30, ישיר בספורט4). עידן ורד יערוך מבחן כשירות, אפונסו טיירה שב ל-18

(גודל טקסט)

מסתמן שיאקוב סילבסטר סיים את דרכו בבית"ר ירושלים. החלוץ, שלא נכלל בסגל בהפסד 1:0 למכבי תל אביב, לא ב-18 של ניר קלינגר גם נגד מ.ס אשדוד הערב (שבת ב-20:30, שידור ישיר בספורט4).

זו כאמור הפעם השנייה ברציפות שסילבסטר נשאר מחוץ לסגל ועתידו של החלוץ הסלובקי אינו ברור בשלב זה אולם מסתמן שדרכו בבית וגן הסתיימה בדיוק שנה אחרי שהגיע, בינואר אשתקד.

נציגיו של סילבסטר כבר השיגו הבנות עקרוניות עם בני יהודה ובימים האחרונים נוצר קשר גם מצדה של הפועל חיפה, אך עד כה לא שוחרר החלוץ רשמית מבית"ר ולכן טרם חתם במועדון אחר.


בדרך ליעד חדש. יאקוב סילבסטר (דני מרון)

בבית"ר יש דריכות גבוהה מאוד, לצד לחץ לא קטן, לקראת מחזורים הסיום של העונה הסדירה. אחרי שהפלייאוף העליון התרחק מאוד, מדברים כעת במועדון על לברוח מהתחתית ולא להסתבך במאבקי הירידה ולשם כך צריך קודם כל לנצח את אשדוד החלשה שבעצמה מסובכת עמוק בתחתית.

הקשר עידן ורד שנמצא בספק בשל פציעה בשריר התאומים יערוך מבחן כשירות ממש בסמוך למשחק, ורק אז יוחלט אם הוא ייכלל בסגל. אפונסו טיירה ויעקב בריהון, שלא נכללו בסגל למשחק הקודם נגד מכבי ת"א, נמצאים הפעם ב-18 של קלינגר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (דוד קלטינס), טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, אופיר קריאף, דן איינבינדר, מאור בוזגלו, יוסי בניון (עידן ורד), פרדי פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי