רפואה: "מקווה שבן בסט יגיע". אבוקסיס תקף את השופט

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב נשם לרווחה אחרי ה-2:3 על בני יהודה: "זה היה מותח, לא אהבתי שעשינו עקבים". על החלוץ: "נביא עוד שחקן משמעותי". המאמן המפסיד זעם: "לזיו אדלר כנראה יש משהו אישי נגדי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 2:3 על בני יהודה במושבה במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל ותפסה מרחק מהקו האדום. האדומים כבשו לראשונה העונה שלישייה, ניצחו בפעם השלישית ולא נוצחו בארבעת משחקי הדרבי נגד היריבות העירוניות.

קלאודמיר כבש שער בכורה אדיר בבעיטה בנגיעה אחת מחוץ לרחבה (7) ובישל לספורי (23). גנדה הוסיף אחרי מסירה מרהיבה של עאבד (49). צ'יבוטה איזן זמנית אחרי טעות קשה של שלמה (21), קונסטנטין המגן צימק (57) עם הרביעי שלו העונה.

אוהדי בני יהודה, שהחלו לעודד רק בדקה ה-10 כחלק מהמחאה נגד ברק אברמוב, חיכו לבעלים בסיום המשחק וגידפו אותו ואת המנכ"ל כפיר אדרי, שאף ענה להם. הקהל הכתום  גם הניף שלטי תמיכה באוהד אלי ביסו, שנתבע על ידי הנהלת המועדון.

קובי רפואה סיכם: "היה משחק מאוד מותח. אם נתרכז בהופעה שלנו, פתחנו טוב והובלנו 1:3, אבל משום מה השחקנים חשבו שזה יהיה קל מידי והתחילו לעשות עקבים. אני לא אוהב את זה. קיבלנו שער במצב נייח ואנחנו נצטרך לשפר את הנושא ההזה. נכנסו ללחץ אחרי ה-3:2, אבל זה היה משחק מאוד חשוב על המון נקודות ואני מאוד שמח שניצחנו".


הרבה לחץ השתחרר (אודי ציטיאט)

דקות הסיום: "היה לחץ, אבל הזמן עבר והלהבתי את השחקנים. כל הכבוד לכולם, חלק מהקהל קיבל התקף לב היום ומגיע לו לשמוח אחרי כל העונה הזאת שאנחנו עוברים. היו לנו הרבה משחקים טובים, פשוט החמצנו ועוד פעם תירוצים. בכל המשחקים היינו יכולים להבקיע, פשוט לא עשינו את זה וסיימנו ב-0:0. זה ניצחון מאוד חשוב, ואני לא יודע מה היה קורה אם לא היינו מנצחים פה".

על קלאודמיר: "הוא כוח משמעותי, אבל זה העבודה של השחקנים. אנחנו משבחים שחקנים אחרי משחק וחצי ואז הם נעלמים. אני מאוד מקווה שנביא עוד שחקן חיזוק וגם הוא יהיה מאוד משמעותי. בן בסט? אני מקווה שהוא יהיה שחקן הפועל תל אביב".

יוסי אבוקסיס תקף את השיפוט בסיום: "כל המשחק השופט אומר לי שהוא יוסיף זמן, בסוף רק חמש דקות וגם אותן לא שיחקנו. אני מעדיף לא להגיב יותר מידי, השופטים האלה רושמים מה שבא להם בדו"ח ואחר כך דופקים לך הרחקה מכמה משחקים. יש לי היסטוריה ארוכה עם השופט הזה, כנראה שיש לו משהו אישי נגדי".

משחק ההגנה של בני יהודה: "התצוגה שלנו מבחינה הגנתית הזכירה לי את גביע הטוטו בפתיחת העונה כאשר עוד לא היינו קבוצה בכלל. שיחקנו נוראי הגנתית, אבל מבחינה התקפית עשינו כמה דברים יפים. כמה שטויות, חבל, לא היינו צריכים להפסיד, אבל זה הכדורגל ואני לא אשחט את השחקנים שלי אחרי משחק אחד לא טוב. היינו שווים פה לפחות נקודה ואנחנו נעשה סיכומים בסוף העונה".


יוסי אבוקסיס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי