גיגי יחזור לשער מכבי פ"ת, לוזון לא תרגל הרכב לסכנין

צחי גיגי
צחי גיגי | עדי אבישי

המאמן יערוך בדוחא (ראשון, 19:00) בכורה מחודשת על הקווים של המלאבסים לאחר 11.5 שנים. גם מקומם של סיבוק וסיסוקו ב-11 מובטח

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה השלימו הערב (שבת) את ההכנות לקראת הבכורה הרשמית של המאמן החדש, גיא לוזון, ששב למועדון לאחר 11.5 שנים. המאמן, שנעדר אתמול עקב מחלה, העביר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בסכנין (ראשון, 19:00) ונראה שעדיין מתלבט לגבי המערך.

"היו אימונים בקצב גבוה מאוד עם גיא וזה נראה טוב, אבל אנחנו יודעים שבסופו של דבר נימדד על פי התוצאות", אמרו שחקנים בקבוצה. לוזון, לא תרגל את ההרכב הפותח לקראת המשחק, אך שינוי אחד יתרחש בוודאות כשצחי גיגי יחזור לשער, כשגם מקומם של עיסא סיסוקו ותומאש סיבוק בהגנה מובטח.

נראה שלוזון, שמאמין במערך 2:4:4, ישחק במערך הזה במשחק מחר, כשגם באימון חולקו השחקנים לעמדות, אבל לא נערכו משחקונים בין שחקני ההרכב הראשון לשני. לוזון ערך לשחקנים אסיפת וידאו בנושא מחוייבות ואגרסיביות וביקש מהשחקנים להיות מוכנים פיזית למשחק חזק. לצורך הדגמה על המערך, השתמש לוזון באחד ממשחקיה של רד בול זלצבורג האוסטרית.


גיא לוזון. מערך כבר יש לו (אודי ציטיאט)

בינתיים, הקשר ארמנדו קופר, שנחת בארץ ביום חמישי, חתם על חוזהו בכפוף לבדיקות הרפואיות שאותן ישלים בימים הקרובים, כשבכל מקרה הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק מחר וחוזהו צפוי לעבור ביום שני. הקבוצה תצא כבר מחר בבוקר לכיוון הצפון ותשהה בבית מלון עד מועד המשחק.

הרכב משוער: צחי גיגי, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש (נאור פסר), פרנק במבוק, דידייה ברוסו, יובל שבתאי (איתי טאקו), גידי קאניוק, לידור כהן ותאי בריבו (אלי אלבז)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי