דסה: "מקווה להיות חלק ממכבי בעונה הבאה". ורגוץ' יגיע לרעננה?

ברנקו ורגוץ'
ברנקו ורגוץ' | דני מרון

למרות הניצחון 1:3 על הפועל באר שבע, בשרון נחושים לצרף שחקן הגנה והבלם של דראפיץ' הוא המועמד המוביל. הקשר התייחס לאפשרות שישתף פעולה עם אחיו אלי: "בסוף השנה אני חוזר לשם, אולי זה יקרה"

(גודל טקסט)
הפועל רעננה הציגה אמש (שבת) את משחקה הטוב ביותר העונה ובסיום היא חגגה אחרי 1:3 גדול על הפועל באר שבע באצטדיון רמת-גן. אשר אלון, הבעלים, נראה אופטימי לאחר המשחק והבהיר שניצחון במחזור הבא על מכבי פ"ת יביא להישארות בליגת העל.


יוג'ין אנסה שהבקיע צמד אמר בסיום: "זה היה המשחק השלישי בליגת העל ואני עדיין צריך להתרגל לקצב ולרמה. הייתי יכול להבקיע לפחות עוד גול, אבל זה הכדורגל וקורה שמחמיצים. אני חלק מקבוצה והמטרה שלנו היא להתרחק ממאבקי הירידה".


המאמן מנחם קורצקי שיבח את אנסה: "עקבנו אחריו וידענו מה אנחנו מקבלים. הוא יתרגל, ילמד ויעזור לנו גם בהמשך הדרך. לקחנו נקודות נגד בני יהודה, מכבי חיפה והפועל באר שבע. את התוצאות הכי טובות אנחנו משיגים דווקא מול הקבוצות החזקות. עכשיו מצפה לנו מכבי פ"ת עם מאמן חדש, זה סוג של משחק עונה".



חגג על באר שבע. יוג'ין אנסה (אריאל שלום)


למרות הניצחון וקצב צבירת הנקודות, ברעננה מעוניינים לצרף בלם ועל פי ראשי הקבוצה האופציות הן סטפן אקה מחוף השנה וברנקו ורגוץ'. במועדון סיפרו כי הם מעדיפים את שחקן מכבי נתניה, שדורש חוזה לעונה וחצי, ואם הוא יסכים להתפשר ולחתום עד תום העונה אז המהלך צפוי לצאת לפועל.


מאוחר יותר דיבר אור דסה, המושאל ממכבי תל אביב, בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לניצחון: "הולך לנו, אנחנו אוספים נקודות ונמצאים במגמה טובה כרגע. המטרה הראשונה שלנו היא קודם כל לא לספוג, לפעמים זה מכוער ולפעמים לא מאיימים על השער, אבל לא היה לנו את הכלים, עכשיו הגיעו לנו שחקנים חדשים שמחזקים את הקבוצה. אם נישאר בליגה אז המטרה הבאה היא פלייאוף עליון, למה לא? אבל קודם כל להישאר בליגה".


שיתוף פעולה עתידי עם אחיו אלי: "קודם כל אלי במכבי, אני עדיין לא. אין תכניות, אולי זה יקרה בעונה הבאה, אולי בשנים הבאות, אולי בכלל בנבחרת. נקווה שזה יהיה. אני בסוף השנה חוזר למכבי. מבחינתי המטרה שלי היא לחזור בסוף השנה ולהיכנס לרוטציה, לא תמיד זה הולך אבל נקווה שבשנה הבאה זה יצליח לי. הם רואים ששחקני הבית מצליחים אחרי מה שהיה עם הפייר פליי. איביץ' לא נתן לי לשחק, הייתי רק במחנה אימונים ואז יצאתי להשאלה, ג'ורדי נתן לי כמה משחקים ושיחקתי טוב. בעונה הבאה מכבי תבנה סגל לליגת האלופות. אני מקווה להיות שם".




אור דסה (עדי אבישי)
 


בתוך כך, אחרי שכרטיס השחקן של נמניה ניקוליץ' הוקפא, גם החלוץ אריאל נגואוקם לא אמור להמשיך ברעננה. אם השנים לא יצליחו למצוא קבוצה עד סגירת החלון, הם יתאמנו עם שאר השחקנים ויקבלו את שכרם עד תום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי