סילבסטר מתקרב לבני יהודה, קוויאר יפתח מול האקסית

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | דני מרון

למרות ההפסד 3:2 להפועל תל אביב, הזהובים עדיין במקום השני בליגת העל והם מחפשים חיזוק. מחלוקת בין בית"ר ירושלים לסוכן של החלוץ הסלובקי על עמלת ההעברה. קונסטנטין: "מקווה שנתקן את מה שעשינו היום"

(גודל טקסט)

תקופה פחות טובה עוברת על בני יהודה שלא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. למרות ההפסד אתמול (שבת) 3:2 להפועל תל אביב, הקבוצה נשארה במקום השני בטבלה, אך כבר הערב היא יכולה לאבד אותו אם מכבי חיפה תנצח את מכבי נתניה (20:30, שידור ישיר בספורט1). במועדון מבינים שהמאבק על מקום בשישייה הראשונה יהיה צמוד וקשה עד סיום הליגה הסדירה.

החלוץ הסלובקי יאקוב סילבסטר, עדיין נמצא בראש רשימת הרכש ולמעשה התנאים עם השחקן וגם מול בית"ר ירושלים כבר סוכמו. מה שמונע כרגע את סגירת העסקה זו מחלוקת בין הירושלמים לסוכנו של השחקן שחר גרינברג, כאשר הצדדים לא מגיעים להסכמות על העמלה שמגיעה לסוכן, וזאת בשל העובדה שמי שתיווך בסופו של דבר בין בני יהודה ובית"ר הוא אבי נמני.

בנוסף לסילבסטר, מחפשים בצוות המקצועי קשר התקפי נוסף, כאשר ההערכה היא שדברים יסגרו לקראת סיום החלון ההעברות בחמישי לפברואר. הבלם הספרדי קרלוס קוויאר, התאושש מפציעה בשריר הירך האחורי ואף נכלל אמש בסגל. המאמן יוסי אבוקסיס, העדיף שלא לשתף את הבלם כדי לא לסכנו והוא צפוי לשוב להרכב בשבוע הבא במשחק הבית נגד בית"ר ירושלים.


שחקני בני יהודה מתווכחים עם השופט זיו אדלר. (אודי ציטיאט)

"יכולנו לסיים גם בתיקו, אבל לא כבשנו ויש משחקים גם כאלה", אמר המגן שי קונסטנטין, שכבש את השער השני לזכות בני יהודה, "ממשיכים הלאה וזה רק עוד משחק בליגה ארוכה. ספגנו שלושה שערים, אנחנו נצטרך לעבוד על זה ולתקן את הדברים שלא עשינו נכון. בכדורגל יש עליות וירידות, אני לא חושב שההפסד ישפיע עלינו בהמשך העונה. אני מקווה שנתקן את מה שעשינו היום", הוסיף המגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי