מימר: "מי שמכיר את יואב כץ יודע שהציפיות שלו בשמיים"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה התראיין לתכנית הספורט ב103FM לאחר התיקו נגד קריית שמונה ובסיום שבוע סוער למועדון בעקבות עזיבת מקסים פלקושצ'נקו

(גודל טקסט)
הפועל חיפה הצליחה לחלץ אמש תיקו 1:1 נגד הפועל קריית שמונה בסמי עופר, למרות הרחקה מוקדמת של נס זמיר, ואף יכלה לנצח את המשחק עם החטאה מדהימה של גינסארי בתוספת הזמן. מאמן הקבוצה שרון מימר התראיין הערב לתכנית הספורט ב-103FM ודיבר על מקסים פלקושצ'נקו, יואב כץ והמטרות של קבוצתו העונה.

תיקו נגד קריית שמונה, למרות ששלטתם ב10 שחקנים, מה התחושות? "חסר הגרוש ללירה, לא צריך להיות חזירים קריית שמונה יכלה לעקוץ אותנו. התיקו גם טוב"

לגינסארי הייתה החטאה מטורפת בתוספת הזמן – "החיים לפעמים הם על השפיץ של הנעל, אבל בסדר, לא מתלוננים"

איך אתה מסכם את המשחק אמש? "מי שראה את תחילת המשחק יודע שהפגנו משחק טוב עם הרבה מהלכי כדורגל יפים ויכולנו לעלות ל-1:0 או 2:0 אבל עם הדרך שבה המשחק התפתח לא צריך להתלונן על תיקו. אני גאה בשחקנים שלי שאחרי האדום לא נפלנו ברמת המשחק או בכושר, ומגיע מחמאות למאמן הכושר שלנו".



הציפיות של יואב תמיד בשמיים (צילום: ערן לוף)

יואב כץ אמר שהפועל חיפה מכוונת למקום ה-2, דעתך? "הציפיות של יואב תמיד בשמיים. מי שמכיר את הליגה יודע שהמטרה היא קודם כל להבטיח את הפלייאוף העליון, כי כרגע אף אחת חוץ ממכבי תל אביב לא בטוחה. ברגע שנבטיח את זה נשנס מותניים וננסה לעשות דברים יפים".

האם תרצה להמשיך לעבוד בהפועל חיפה גם בעונה הבאה? "אני עובד, נהנה, הדינימיקה ביני לבין יואב טובה, נחכה בהמשך ונראה איך אנחנו מתקדמים. אני במקום טוב ונהנה מאוד".

הרבה מאמנים לוקחים קבוצה באמצע הטבלה העונה ונכשלים, מה הסוד שלך? "אני יכול להגיד לך שזאת הקבוצה הרביעית שאני מחליף באמצע העונה, 3 קבוצות לקחתי מתחת לקו האדום ובכל המקרים תמיד התקדמנו והגענו למקומות יפים. כשאתה מגיע לקבוצה באמצע העונה אתה צריך לשפר את מה שיש".



לא מתאבלים על עזיבת מקסים פלקושצ'נקו (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)


מה דעתך על שיטת 5 המגנים?
"בכל הקבוצות שלי שיחקתי בקו 4 בהגנה וכדורגל מאוד התקפי. אני מעדיף לנצח דרך התקפה ולא להתגונן או לגנוב גולים, זה הצליח לי בכל קבוצה שהייתי בה עכשיו, אבל כל אחד והאני מאמין שלו".

העזיבה של מקסים גררה הרבה תגובות, אבל נראה שאצלכם בקבוצה לא מתאבלים יותר מדי – "לא מתאבלים, אבל לא בגלל שלא מעריכים את מקסים, עובדה שהוא היה שחקן הרכב אצלי. הפועל חיפה זה מועדון חם עם הרבה שחקנים טובים ועובדה שאנחנו ממשיכים לשחק טוב גם אחרי שמקסים הלך, אנחנו לא תלויים באף שחקן ובגלל זה ממשיכים קדימה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי