בלבול: "שועה ופלקושצ'נקו הם לא המושיעים של מכבי חיפה"

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | דני מרון

הירוקים סיימו ב-0:0 אצל מכבי נתניה ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, המאמן: "התוצאה משקפת". הקשר שהגיע מהפועל חיפה וערך בכורה: "קיבלת הודעות מאוהדים, רוצה לשמח את הקהל". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-0:0 במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל ונכון לרגע זה שתיהן בפלייאוף העליון. מקסים פלקושצ'נקו, שהגיע מהיריבה העירונית, ערך הופעת בכורה במדים הירוקים כשעלה מהספסל בדקה ה-60 וכמעט כבש בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה שחלפה סמוך לעמוד של דני עמוס.


פלקושצ'נקו התייחס לבעיטה שלו שכמעט הכריעה את המשחק: "אני חושב שהיו חסרים ארבעה או חמישה סנטימטר. חבל שזה לא נכנס, אני חושב שזה היה עוזר לי לביטחון וזה היה מביא ניצחון חשוב לקבוצה שלי. רצינו לעלות למקום השני ואני מקווה שפעם הבאה זה ייכנס".


התחושות: "אני חושב שהתרכזתי רק בקבוצה שלי ולא התרגשתי יותר מידי. קיבלתי הודעות מחממות ותומכות מהאוהדים. זה עזר לי מאוד ואני מקווה שבמשחק הבא אנחנו כבר נצליח לשמח את הקהל".


שיתוף הפעולה עם בלבול: "מרקו מכיר אותי טוב מאוד, הוא שם אותי בעמדה שאני אוהב ויכול לבוא בה לידי ביטוי. אני מקווה שאחזיר לו במשחקים הבאים".



כמעט כבש בבכורה. פלקושצ'נקו (דני מרון)


מרקו בלבול סיכם: "שיחקנו נגד קבוצה ביתית מאוד חזקה, מאוד מאמנת שהמאמן שלה מתווה לה דרך כבר שלוש עונות. זה משחק חוץ מאוד מאוד קשה, אבל תיקו שיקף את מה שקרה. אולי הגענו למצב אחד או שניים יותר מהם, אבל בגדול תיקו משקף. התקשנו לדייק בפעולה האחרונה או למצוא את השחקן פנוי, היינו צריכים להיות יותר חדים ובמשחקים הבאים נהיה יותר טובים".


על פלקושצ'נקו ושועה: "אני קודם כל שמח שהם הצטרפו, הם שחקנים מאוד מוכשרים וצעירים ואנחנו חושבים עליהם לשנים הבאות, רוצים שהם יהיו חלק מרכזי במכבי חיפה. יש לנו סגל רחב וטוב והם בטח לא המושיעים של מכבי חיפה. הם צריכים לעשות את העבודה שלהם. היה לנו משחק חוץ מאוד מאוד קשה והחילופים שעשינו השפיעו על המשחק לטובה, אני שמח שהם ידעו להשפיע מהספסל, אבל לצערי לא הבקענו".


חיזוק נוסף: "אף פעם לא דיברתי על שחקנים שיגיעו וכמובן שכל מאמן רוצה לחזק את הסגל. אנחנו יודעים שינואר הוא חודש מאוד קשה, זה לא להביא שחקנים טובים. אף פעם לא דיברתי על רכש, אני מתרכז במשחק, עד עכשיו התרכזתי בנתניה, ועכשיו הראש שלי כבר במחזור הבא".



שלושה משחקים רצופים ללא שער וללא ניצחון. מרקו בלבול (דני מרון)


סלובודאן דראפיץ' אמר: "אנחנו לא מסופקים מהתוצאה, אני חושב שבמחצית השנייה היינו יותר טובים ומכבי חיפה לא הגיעה למצבים. שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק לא היה לנו את הפס האחרון או את הבעיטה האחרונה, אבל אני מרוצה מהחבר'ה שלי".


על כך שהקבוצה לא כבשה שלושה משחקים: "מה עושים? כובשים. צריך יותר ריכוז אבל ממשיכים באותה דרך. אני חושב שיש לנו חבר'ה טובים ואנחנו קבוצה טובה, הכל למען המועדון ולמען בעל הבית. אני מאוד גאה בהם ואני חושב שהיה משחק פלייאוף עליון טיפוסי. אנחנו נלחמים אבל זה המשחק, גם נגד בני יהודה אני חושב שהיינו טובים וגם נגד מכבי חיפה, אני מאוד מרוצה מהדרך. לכבוש או לא, זה תלוי ביום נתון. אנחנו צריכים להמשיך באותו דרך ונראה לאן זה יוביל אותנו".



המשחק נגד באר שבע במחזור הקרוב: "טרנר זה טרנר, באר שבע לביאה פצועה ונצטרך להגיע לשם ב-100%. אם לא, אנחנו נחטוף. לכל משחק מתייחסים ברצינות ויש לנו עוד כמה ימים להתכונן לבאר שבע, כשנגיע לשם נקווה שנעשה הופעה טובה".


מרוצה מהדרך. דראפיץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי