משה אוחיון העביר את אימון מ.ס אשדוד, עשוי לאמן עד תום העונה

בלגויה מילבסקי, משה אוחיון
בלגויה מילבסקי, משה אוחיון | אתר רשמי

הקפטן בעבר ומי ששימש כאחד העוזרים של הצוותים המקצועיים שהיו ופוטרו העונה, עשוי לעמוד על הקווים במקביל לחיפוש אמר מאמן עם תעודת פרו. בקבוצה עקצו את נעים: "לא נגיב לדבריו המביכים בתקשורת"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד שקועה עמוק במקום האחרון בליגת העל, וכשהיא ללא יובל נעים שפוטר בשבת לאחר ההפסד 4:1 לבית"ר ירושלים היא ערכה הבוקר (שני) אימון לקראת המשחק הבא נגד הפועל חדרה, אותו העביר שחקן וקפטן העבר משה אוחיון, שהיה אחד מעוזריו של נעים וקודם לכן גם של בלגויה מילבסקי.


באשדוד מספרים שאוחיון לא העביר את האימון על תקן מאמן זמני בלבד, אלא שמבחינת מספר מראשי המועדון הוא בהחלט עשוי להישאר המאמן עד תום העונה, בניסיון לחלץ את הקבוצה מירידת ליגה שיש שיגידו שכבר הולכת ונהיית צפויה. עם זאת, נכון לעכשיו ג'קי בן זקן טרם הצהיר על תכניותיו להמשך העונה והעובדה שאוחיון לא מחזיק בתעודת פרו מטעם ההתאחדות לכדורגל עשויה בכל זאת להוביל לכך שהוא ימשיך כעוזר. במקביל, כמובן שבמועדון בוחנים שמות של מאמנים אשר הם בעלי תעודת פרו ובהם מנהל האקדמיה של מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי, במטרה שאוחיון יזכה לסיוע הנדרש ויוכל לעמוד על הקווים במשחק הביתי הקרוב נגד חדרה.


עוד בנושא המאמן, במועדון לא אהבו את האמירות של יובל נעים בכלי התקשורת השונים על תקופתו במועדון ומסרו בהודעה רשמית: "אנו שומעים את הדברים המביכים שאומר יובל נעים ביומיים האחרונים, ולמרות שיש לנו הרבה מה להגיב על כך, אנחנו בוחרים שלא לעשות כן מפאת כבודו של מר נעים".



לא מגיבים ל"דבריו המביכים", על פי הודעת המועדון. נעים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי