בית"ר ירושלים במשא ומתן עם החלוץ הרומני מיחאי וודוץ

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

אקס ויטרולול, שכבש שלושה שערים במדי הקבוצה ממרכז הטבלה בליגה המקומית, צפוי להגיע כשחקן חופשי ולמלא את מקומו של יאקוב סילסטר שעבר לבני יהודה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים נמצאת במשא ומתן מתקדם עם החלוץ הרומני מיחאי וודוץ בן ה-24, ששוחרר לאחרונה מקבוצת ויטרולול הרומנית והפך לשחקן חופשי. וודוץ כבש שלושה שערים במדי ויטרולול ב-21 הופעות סך בכל, העונה ובעונה שעברה בקבוצה הרומנית. הוא רשם גם שלוש הופעות בנבחרת הצעירה של רומניה ואם יסגור את תנאיו הוא עשוי להגיע בקרוב לבית וגן. בימים האחרונים מתנהלים מגעים עם החלוץ ובסופו של דבר הדברים גם תלויים בהסכמתו הסופית של הבעלים משה חוגג, שנמצא בימים אלה בנסיעת עסקים ביפן.

בבית"ר מחפשים כעת חלוץ זר במקומו של יאקוב סילבסטר, שסגר את תנאיו בבני יהודה ויחתום שם רשמית הערב (שני) או מחר בבוקר. נכון לעכשיו, לא נראה שיצורפו שחקני רכש נוספים ובצוות המקצועי יצטרכו להסתדר עם הסגל הקיים.

מי שצפוי לעזוב בקרוב, בנוסף לסילבסטר, הוא הקשר לירוי צעירי שמחזיק במספר הצעות בליגת העל, בין השאר ממכבי פתח תקווה. עד כה שוחררו כבר מספר שחקנים מתחילת חלון ההעברות, כאשר בנוסף לברונו איבה עזבו גם דין אקפי וערן לוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי