עומר דנינו: "גיא לוזון הוא דמות מאוד דומיננטית וכריזמטית"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

בלם מכבי פ"ת דיבר לתוכנית הרדיו של 103FM והתייחס לאכזבה ממאמניו הקודמים: "היינו זקוקים לאנרגיה חדשה, ספגנו המון שערים", אבי לוזון: "הוא תמיד יהיה מעורב במועדון", ועל אי מיצוי הפוטנציאל: "יש לחץ"

(גודל טקסט)

למרות העונה המאכזבת של מכבי פתח תקווה, עומר דנינו עובר עונה טובה מבחינה אישית, הבלם בן ה-24 שהפך לפני כשלוש וחצי שנים לקפטן הצעיר בתולדות המועדון, התאושש מהפציעה בעונה שעברה בה שיחק תשע הופעות בלבד, וחזר להיות שחקן משמעותי במלאבס. אחרי הניצחון נגד סכנין אמש (ראשון) דיבר דנינו בתכנית הספורט של רדיו 103FM והתייחס לניצחון בסכנין, מאמנו החדש גיא לוזון והכישלון המקצועי.

"היינו זקוקים לאנרגיה חדשה ואחרי תקופה שלנו ניצחנו הוא החדיר לנו את האמונה בעצמינו ואני שמח שניצחנו היום", פתח עומר דנינו את דבריו והוסיף: "אחרי תקופה שלנו ניצחנו גיא לוזון החדיר לנו את האמונה. אנחנו מקווים להמשיך ביכולת שלנו, לא היה משחק טוב שלנו אבל הניצחון באמת הגיע לנו, בנוסף הגיעו כמה שחקנים חדשים ואנחנו מקווים שהם יעזרו לנו בהמשך".

מדוע המאמנים הקודמים לא הצליחו: "לא מתפקידי להגיד מי מתאים ומי לא, אבל כקבוצה לא נראינו טוב, ספגנו המון שערים. זה שיש אחריות על מאמן זה ברור והוא הראשון שסופג את האש אבל יש אחריות גם לגבינו ואנחנו יודעים את זה".


"היינו זקוקים לאנרגיה חדשה". עומר דנינו עם יוסי גינזבורג (אודי ציטיאט)

ההתרשמות מגיא לוזון: "אנחנו באמת עדיין לא מכירים אותו, אבל ניתן לראות שהאו דמות מאוד דומיננטית וכריזמטית ואנחנו לאט לאט לומדים אותו. אני מאמין שאבי לוזון לא ייקח צעד אחורה, הוא תמיד היה ויהיה מעורב במועדון".

על אי מיצוי הפוטנציאל במועדון: "אני לא מסכים עם זה, אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת, יש לפעמים אלמנט של לחץ, קהל וטלוויזיה לכן זה לא דבר שבא ביום אחד ואני מאמין שאם הזמן יחזור לשחקנים הצעירים הביטחון".

האם תישארו בליגה: "אני מאמין שנישאר, אבל יש עוד 13 משחקים והדרך עוד ארוכה. אני מקווה שבאמת נעשה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי