תובע ההתאחדות ידרוש הורדת נקודות על תנאי, סכנין: "האשמות מופרזות ופזיזות"

אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין | מאור אלקסלסי

עו"ד ניר רשף העמיד לדין את הקבוצה מהמגזר ודרש כי יפסקו נגד הקבוצה עונש של משחקי רדיוס ללא קהל, וקנס כספי. משטרת ישראל עצרה ארבעה חשודים ואחד אף חשוד בדקירה. תגובת המועדון: "חבל שבוחרים בדרך הקלה"

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין את בני סכנין בעקבות האירועים הקשים במשחק הבית מול מכבי פתח תקווה. רשף שלח את דו"ח המשקיף שמציין את התנהגות אוהדי סכנין במהלך המשחק ולאחריו. רשף ידרוש בדיון שייערך מחר כי יפסקו נגד סכנין עונש של משחקי רדיוס ללא קהל, הורדת נקודות על תנאי לעבירה דומה וקנס כספי. הסעיפים בהן תואשם הקבוצה הם אחריות הקבוצה להתנהגות אוהדיה, התפרעות אוהדים בגין זריקת החפצים השונים לעבר השוער וכן זריקת כסאות מיציע אוהדיה לכיוון המגרש וגם האלימות הקשה שאירעה באצטדיון לאחר שריקת הסיום.


הבוקר (שלישי) התכנסו ראשי המועדון לישיבה בכדי לדון על הצעדים לאור האירועים החמורים בקרב האוהדים. בסכנין מחכים לדו"ח של המשטרה שטרם הודיעה על תפיסתו של החשוד שלטענתם דקר את האוהד. לאחר שיגיע הדו"ח מהמשטרה אז ראשי הקבוצה מתכוונים להגיש תביעות אישיות. "לא ניתן לאף אוהד להרוס מועדון שלם" אמרו בסכנין.

מבני סכנין נמסר בתגובה: "בחפץ לב ובקלות רוח בחרו לעצמם יו"ר המנהלת ותובע ההתאחדות לתת את כל מאודם לנסיונות הפתיחה של תיבת הפנדורה של הכדורגל הישראלי בכלל ושל סכנין בפרט, כתב הניסים והנפלאות של תובע ההתאחדות רווי האצה מכוונת של הורדת בני סכנין לדרגה שנייה, אותם אנשים אשר לא הבדילו בין כיסאות שנעקרו ונשלחו עם חפצים מסוכנים לעבר קנדיל במשחק הגביע האחרון בדוחא, לבין כיסאות וחפצים אשר הושלכו לעבר צחי גיגי במשחק הליגה האחרון בדוחא. (הנהלת המועדון מגנה באופן נחרץ את השלכת החפצים לעבר צחי גיגי). מה יכול אדם להבין בין שתיקה כאשר מדובר בקנדיל ובין סנסציה ורעש והטחות ובעיטות ורמיסות כאשר מדובר לא בקנדיל, אדם זה אדם".




אוהדי בני סכנין. (מאור אלקסלסי)

 

"יו"ר המנהלת ותובע ההתאחדות בחרו לעצמם את הדרך הקלה ביותר להתייחס לסוגייה של אירועי דוחא, בחושבם שבכך יתייפה דיוקנם בעיני אחרים. בני סכנין הוא מועדון חזק בגופו ואיתן בנשמתו ורוב כוחו נשאב מתוך ערכיו ומלבבות אוהדיו הרבים, אנחנו מאמינים כי יחד עם האוהדים ועם כל מי שמאמינים בדרכו של המועדון, נצליח לעבור ענן ועבים שחורים של תקופה זאת. אנו מלאי תקווה שבית הדין ימשוך את אוזניו מהאשמות מופרזות ופזיזיות, ויתן את ידו לעשייה מועילה ותומכת להנהלה אשר עושה את כל שבידה למען יצירת אווירת ספורט ועידוד".




ממשטרת ישראל נמסר הבוקר: "בפעילות שביצעו שוטרי משטרת ישראל הלילה בסכנין נעצר חשוד בדקירה ושלושה חשודים נוספים שהתפרעו בסיום משחק הכדורגל באצטדיון דוחא בסכנין שהתקיים ביום ראשון, בין הקבוצות בני סכנין למכבי פתח תקווה".



בבני סכנין חוששים כי אצטדיון דוחא ייסגר (מאור אלקסלסי)


"בעקבות הפסדה של בני סכנין, חשודים (אוהדי הקבוצה) השליכו חפצים לעבר כר הדשא, גרמו נזקים ופרצה קטטה בתוך יציע אוהדי הקבוצה המקומית במהלכה נדקר אוהד ונפצע באורח קל. שוטרי משטרת ישראל שפעלו במשחק עצרו שני חשודים בהתפרעות אשר שוחררו אתמול בבית המשפט. בנוסף בוצעו פעולות לאיתור ומעצר חשוד בדקירת אדם ופציעתו".


"בפעילות שבוצעה הלילה נעצרו ארבעה חשודים בהתפרעות האלימה בתחומי מגרש הכדורגל ואחד אף חשוד בדקירה ופציעה. העצורים יובאו הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום עכו. משטרת ישראל תמשיך לגלות אפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות בספורט וקוראת לקהל האוהדים להגיע למשחקים וליהנות מחווית ספורט".




נעצרו הלילה ארבעה חשודים (לירון מולדובן)


מבחינה מקצועית תחזור הקבוצה להתאמן ותתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל קריית שמונה. בצוות המקצועי מבינים כי לאור הפער שנפתח בתחתית כל משחק הוא משמעותי ולכן מקווים לנסות ולחזק את הקבוצה באופן מידי. כבר במהלך היום צפוי לנחות בישראל החלוץ מיקולה קובטליוק שעל מועמדותו פורסם בספורט1 ולחתום בקבוצה בכדי שיוכל להיות בסגל כבר במשחק הקרוב.


מי שעתידו לא ברור הוא מוחמד כליבאת שקיבל לפני שבועיים הודעה מההנהלה כי הוא רשאי לחפש קבוצה. המאמן החדש גיורגי דרסיליה אמנם ביקש להקפיא את העזיבה וזאת מכיוון שסכנין אינה מצליחה לצרף שחקנים ישראלים חדשים אבל נציגיו של השחקן בוחנים עבורו אופציות אחרות.



מחפש קבוצה חדשה בליגת העל. מוחמד כליבאת  (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי