"ארוחה? אוגו, האסלביינק וטאפוקו הם לא הבעיה של ב"ש"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

גורם המקורב לשחקנים הגיב לביקורות: "הם היו רעבים אחרי המשחק, זכותם להיכנס למסעדה". בקבוצה הבהירו לשלושה שהתנהלותם אינה מקובלת

(גודל טקסט)

אז מי אכל אותה השבוע: אחרי הביקורת על תיעוד הסעודה של נייג'ל האסלביינק, ג'ון אוגו וקווין טאפוקו בעקבות ההפסד להפועל רעננה, הגיעה התגובה.

גורם המקורב לשניים מן הסועדים, התייחס ל"עליהום" כלפיהם ואמר לספורט1: "הם היו רעבים אחרי המשחק, זכותם להיכנס למסעדה. מה ציפו מהם? שלא יאכלו? הם לא הלכו למועדון לילה, ולא הלכו לרקוד. הצילומים של נייג'ל, ג'ון וקוויון ברשתות החברתיות הם לא הבעיה של הפועל באר שבע".

מנגד, בקבוצה הבהירו לשלושת הזרים שהתנהלותם לאחר ההפסד הצורב אינה מקובלת, ובשיחות שהתקיימו איתם נדרש מהם לחדול בעתיד מהעלאת צילומים ממוקדי בילוי מכל סוג שהוא, אחרי "כישלונות מקצועיים".


נייג'ל האסלביינק (דני מרון)

אשר להולנדי, מעמדו בעיני האוהדים שהפגינו אתמול במתחם "הבית האדום" לא משהו. בקבוצה ערים לביקורת בנוגע לסוגיות הקשורות להרגלי התזונה של החלוץ שנרכש מאיזי שירצקי, ומנסים להרגיע. "אין חריגה באחוזי השומן של כל השחקנים שלנו", אמרו בטרנר.

בשיחות פנימיות התייחסו כמה שחקנים להשפעת חוסר הוודאות והחשש שמא ייחתכו בחלון ההעברות, על יכולתם. גורם בקבוצה אמר: "קחו למשל את שיר צדק, הבנאדם שינה את הגישה מקצה לקצה, הוא מתאמץ באימונים ונותן כל מה שהוא יכול. לא פייר לשפוט אותו על הטעויות נגד רעננה. רק לפני כמה ימים אמרו לו לחפש קבוצה, פתאום שולחים אותו לכר הדשא. הוא לא אשם. צריך לבדוק לאן נעלמה רוח הלחימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי