כץ: "לא מכיר שום הודעה של מכבי חיפה, אזולאי עובר אלינו"

יואב כץ
יואב כץ | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה דיבר על החתמת הקשר: "הם הסכימו להשאיל אותו ללא תמורה". המטרות להמשך העונה: "רוצים לסיים במקום השני. עדן בן בסט? יש סיכוי להחזיר אותו. מאמין שמימר יישאר גם בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

רגע לאחר החתמתו של שלומי אזולאי ממכבי חיפה, יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM, אך סירב לשפוך אור על פרטי העסקה: "שלומי אזולאי עובר אלינו. מכבי חיפה היו נחמדים והשאילו אותו ללא תמורה. ההודעה שלהם שעדיין לא הגענו לסיכום? אני לא מכיר אותה".

על שטקוס, שחתם בבית"ר ירושלים: "שטקוס יישאר בהפועל חיפה עד סוף העונה, עד שנסיים במקום השני. יש מאבק צמוד בין שש קבוצות אבל אני מקווה שנזכה בו. יש משחקים קשים בתקופה הקרובה אבל אם נעבור אותם נקבל מקום בפלייאוף העליון".

עוד תוכניות לסיום חלון ההעברות: "אם יהיה לנו מזל נביא שחקן נוסף, אבל הרבה פעמים בשלב הזה הכל כבר נסגר. יש סיכוי להחזיר את עדן בן בסט. באיזה סכום? על זה אני לא מדבר".

יואב כץ.
יואב כץ. "יש מאבק צמוד על המקום השני" (ערן לוף)

על המאמן שרון מימר: "מימר לדעתי ימשיך בהפועל חיפה גם בעונה הבאה, הוא עושה עבודה מצוינת. בהרבה דברים צדקתי ובהרבה דברים טעיתי, אבל כרגע הקבוצה במצב מאוד מאוד טוב.

השחקנים ששוחררו מהקבוצה: "אני לא מתחרט על העבר, כל בן אדם צריך לחיות אם עצמו ובסופו של יום עשינו את רוב ההחלטות הנכונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי