בסכנין בוחנים אפשרות לערער על ההחלטה לבית הדין העליון

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

לאחר שנענשה במשחק רדיוס בגביע ושני משחקי בית ללא קהל בליגה, במועדון זעמו: "החלטה שיכולה להכריע עונה". נבחנת אפשרות לארח את מכבי ת"א בסמי עופר

(גודל טקסט)

כעס גדול בבני סכנין לאחר החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שגזר עונש של משחק רדיוס אחד בפועל (מול מכבי תל אביב ברבע גמר הגביע) ושני משחקים ללא קהל באצטדיון דוחא (בליגה נגד מכבי תל אביב ובני יהודה).

בסכנין אמרו הבוקר: "מדובר בהחלטה קשה שפוגעת בנו. היה ראוי אם היו הולכים לקראתנו, כי אנחנו עושים הכול כדי למגר את האלימות", אמרו בסכנין והוסיפו: "החלטה הזויה שיכולה להכריע את העונה". במועדון בוחנים את האופציה לערער לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

בכל מקרה, הבוקר תיערך ישיבת הנהלה ובה ידונו במספר מהלכים עתידיים במטרה למנוע עימותים בין האוהדים ובין השאר ייערכו פגישות עם נציגי המשטרה והן עם אנשי חברת האבטחה. קברניטי הקבוצה אף החליטו לתבוע באופן אישי את אותם האוהדים שהתפרעו במשחק מול פתח תקווה, כפי שעושות מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בנוסף בסכנין צפויים לקבל החלטה לגבי האצטדיון בו ייערך משחק גביע המדינה מול מכבי תל אביב. הרצון הוא לקיים את המשחק בסמי עופר כדי להביא כמות גדולה יותר של הקהל ולנסות להרוויח מהמשחק, אבל גם עלות השכרת האצטדיון גבוהה וייתכן שלא תאפשר רווח משמעותי. אופציה נוספת היא להעביר את המשחק לאצטדיון בעכו, ששימש בעונה שעברה את בני סכנין.


סמי עופר. לא זול, אבל יכול לאפשר הכנסה גבוהה (אלדד אלוני)

בכל הנוגע לכר הדשא, הבלם האוקראיני אולכסנדר סטטסנקו נחת אתמול בישראל והתחיל מספר ימי התרשמות. האוקראיני הרשים את הצוות המקצועי בהבנת המשחק ובבעיטה חזקה בשתי רגליים. אם סטטסנקו ימשיך להרשים את הצוות, ייתכן שיחתום ויחליף את אלבין פאנישי. החלוץ מיקולה קובטליוק שעל מועמדותו פורסם בספורט1, נחת הלילה וצפוי לחתום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי