גיל יצחק חתם במכבי חיפה ויצטרף בעונה הבאה

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

מלך השערים של הליגה הלאומית, יעזוב בקיץ את ראשון לציון ויעבור לקבוצתו של מרקו בלבול. קרים פריי הגיע להתרשמות בכרמל. רועי קהת, שנזרק אתמול מהאימון, בוחן מספר אופציות

(גודל טקסט)
מכבי חיפה חושבת כבר על העונה הבאה, מלך השערים של הליגה הלאומית, גיל יצחק מהפועל ראשון לציון, חתם הערב (חמישי) בקבוצה מהכרמל ויצטרף אליה בעונה הבאה.

יצחק בן ה-25 אשר סומן כאחד הכישרונות הגדולים שצמחו בבני יהודה כאשר סיים כמלך השערים של ליגת העל לנוער בעונת 2011/12 התקשה להשתלב בקבוצה הבוגרת של הכתומים ומשם עזב למכבי שעריים בה שיחק במשך שתי עונות וכבש 12 שערים בליגה א' והוסיף עוד 11 בלאומית. משם עבר להפועל ראשון לציון מהלאומית והחלוץ כבש 23 שערי ליגה בתוך עונה וחצי וכאמור הוא ניצב בראש טבלת כובשי השערים של הליגה השנייה.


יצטרף למכבי חיפה בעונה הבאה. גיל יצחק (אריאל שלום)

בתוך כך, חיפה בדרך לרכש נוצץ נוסף. הקשר קרים פריי נחת היום להתרשמות בישראל. הקשר בן ה-25 שייך לאיסטנבול בשאקשהיר אך אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה. מלבד הירוקים, קבוצות נוספות מהליגה הטורקית הביעו בו עניין והוא בוחן את כל האופציות.

הירוקים מעוניינים בשחקן מאוד והסכימו להביאו להתרשמות ממתקן האימונים על מנת לשכנעו לחתום. פריי אמור לחזור לטורקיה ולאחר מכן לקבל החלטה סופית בנוגע לעתידו. אם יחתום, מכבי חיפה תיאל. להקפיא סיידובה סומא שאינו יכול להצטרף לקבוצה אחרת.


מכבי חיפה נפרדה הבוקר מהקפטן שלומי אזולאי
, שהושאל עד תום העונה ליריבה העירונית הפועל חיפה. הקשר יסיים את חוזהו בכרמל בקיץ הקרוב, אך הירוקים מחזיקים באופציה להאריכו ובשלב זה החליטו שלא להיפרד סופית מהשחקן אלא לבחון את האפשרות כשהמועד יתקרב.

"אזולאי שחקן מצוין שתרם למכבי חיפה", הסבירו במועדון. "כרגע הצוות המקצועי שלנו החליט שהוא לא בתוכניות המקצועיות וההחלטה הסופית לגבי המשך דרכו במועדון תתקבל רק בעוד מספר חודשים", הבהירו.

שחקן נוסף שעתידו עדיין לא ברור הוא רועי קהת. הקשר אמנם נזרק אתמול מהאימון על ידי המאמן מרקו בלבול בשל התנהגות לא ראויה, אבל במכבי חיפה ציינו שמדובר באירוע חד פעמים וכבר היום הוא שב להתאמן עם חבריו לקבוצה.


שלומי אזולאי במדים האדומים

מעמדו של קהת, כמו אזולאי, ירד משמעותית מאז הגעתו של בלבול והקשר בוחן מספר אופציות, כאשר הוא יהיה מוכן לעבור למועדון אחר רק אם הוא לא ייפגע מבחינה כלכלית. חוזהו של הקשר יסתיים בעוד עונה שנה וחצי ושכרו עומד על כ-400 אלף יורו לשנה. מספר קבוצות מליגת העל גיששו לאחרונה לגבי הקשר כשגם יציאה לפרק נוסף בחו"ל נמצאת על הפרק.

מי שהצטרף רשמית לאימוני הקבוצה הוא קשר הרכש מנואל איטורה ולא מן הנמנע שהצ'יליאני יהיה בסגל במשחק בסמי עופר ביום שני (21:00) נגד הפועל תל אביב. מי שנמצאים בספק להתמודדות הם עאיד חבשי ועופרי ארד שסובלים מפציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי