מיחאי רומן מועמד להפועל חיפה, תמאש חזר לאימונים

מיחאי רומן
מיחאי רומן | Gettyimages

החלטה לגבי צירוף החלוץ בן ה-26 ששיחק בעבר במכבי פתח תקווה תתקבל בסמוך לסוף מועד ההעברות. הבלם הרומני כנראה ידחה את הניתוח לסיום העונה. אזולאי צפוי להיות בסגל נגד מכבי תל אביב (ראשון, 20:25, בספורט1)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה תתארח ביום ראשון (20:25, שידור ישיר בספורט1) אצל המוליכה מכבי תל אביב, אבל עוד קודם לכן בכרמל חושבים על מועד ההעברות ומעוניינים להתחזק בעמדת החלוץ. הבעלים יואב כץ והמאמן שרון מימר הצהירו לאחרונה כי יש כוונה להתחזק בשחקן נוסף.

אחד השחקנים שהוצעו לאחרונה הוא החלוץ הרומני מיחאי רומן. השחקן בן ה-26, שיחק לאחרונה בליגה הרומנית ובעבר שיחק עונה אחת במכבי פתח תקווה כאשר ב-35 משחקים כבש שבעה שערים. בחיפה אישרו כי שמו של רומן עלה כמועמד וציינו כי ההחלטה הסופית תתקבל בסמוך לסיום מועד ההעברות.

שמו של עדן בן בסט עלה בימים האחרונים אבל נראה כי העלויות הכספיות הגבוהות צפויות להוריד את חזרתו של החלוץ לכרמל. בינתיים, שלומי אזולאי ערך אימון ראשון ואף עבר בבקרה התקציבית כך שהוא צפוי להיות בסגל למשחק ביום ראשון.

מי שחזר להתאמן באופן מלא הוא הבלם גבריאל תמאש, שאומנם סובל מבקע אבל נראה כי ידחה את הניתוח לסיום העונה. מי שנמצאים בספק למשחק מול מכבי תל אביב הם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס והקשר השוודי רסמוס סיוסטדט שחלו ולא התאמנו אתמול עם הקבוצה. הקשר רועי שוקרני שלא זוכה לדקות משחק גם בתקופתו של שרון מימר עשוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים ולהצטרף לאחת הקבוצות בליגה הלאומית.

 מיחאי רומן. ינחת בכרמל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי