משה אוחיון: "הליגה מתחילה במשחק נגד הפועל חדרה"

גורדנה
גורדנה | אתר רשמי

המאמן החדש של מ.ס. אשדוד דרבן את שחקניו לקראת המשחק הקריטי (שבת, 15:45, בספורט4) נגד העולה החדשה: "מאמין בקבוצה".יחזקאל פצוע ולא יהיה בסגל, שפונגין וצרויה יערכו הופעות בכורה בהרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר (שבת, 15:45, שידור ישיר בספורט4) את הפועל חדרה בהופעת הבכורה של המאמן החדש משה אוחיון ועוזרו יוסי פחימה שהחליפו את יובל נעים ואלי לוי. לשניים אין תעודת פרו של ההתאחדות לכדורגל ובתוך חודש יצטרף לצוות מאמן בעל תעודת פרו שישב על ספסל כפי שהחוק מחייב. 

הבוקר נחנך מבנה המועדון החדש של הקבוצה שממוקם מאחורי השער הדרומי באצטדיון הי"א הכולל חדר הלבשה חדש, חדר כושר ומשרדים. המאמן משה אוחיון אמר לשחקניו: "הליגה מתחילה במשחק נגד הפועל חדרה ואני מאמין בקבוצה שתתחיל את המסע מהמקום האחרון אל מעל הקו האדום, אפשר לעשות זאת".

מהמשחק ייעדרו שלושת השחקנים המורחקים, גדי קינדה, אביב סולומון ויניב בריק, כמו גם הפצועים טום בן זקן ובן רייכרט ושגיב יחזקאל. שני שחקני הרכש של סוף השבוע יובל שפונגין וגל צרויה יערכו הופעות בכורה בהרכב הפותח.

שחקן בקבוצה אמר: "אין ספק שחובה עלינו להתחיל לנצח, וכדאי שנעשה זאת כבר נגד חדרה. לא צריכים לבנות על אפקט חילופי המאמנים, יש לאשדוד קבוצה שראויה לליגת העל וחובת ההוכחה היא עלינו".




רועי גורדנה. יערוך בכורה בהרכב של אשדוד (אתר רשמי)
 

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, יובל שפונגין, ניר ברדע, פיליפ קנזביץ', קרלו ברוצ'יץ', איסו לינגאנה, דן ביטון, גילי כהן, לאונרד אווסו, גל צרויה, דודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי