שחרור וודוץ לא הגיע בזמן, לא יוכל לשחק נגד בני יהודה

מיהאי וודוץ
מיהאי וודוץ | דני מרון

ניר קלינגר יחסר החלוץ הרומני שחתם בבית"ר ירושלים, כמו גם את אור זהבי המוצהב. שחקן בקבוצה לקראת המשחק בשבת (20:35, ספורט4): "אם לא ננצח, העונה גמורה". קונטה בספק בשל פציעה, קלטינס צפוי להחליפו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד בני יהודה, שייערך מחר באצטדיון המושבה (20:35, שידור ישיר בספורט4). עבור הירושלמים מדובר ככל הנראה בהזדמנות אחרונה להצטרף למאבק על כרטיס לשישייה הראשונה, כאשר הפסד ואפילו תיקו יחסל סופית את חלום הפלייאוף העליון. "אם לא ננצח את המשחק הזה, העונה למעשה גמורה מבחינתנו. ננסה להמשיך את המומנטום מהניצחון הקודם נגד אשדוד", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק.

המאמן ניר קלינגר יחסר את אור זהבי המוצהב, וגם את החלוץ הרומני מיחאי וודוץ, שחתם אמנם רשמית על חוזהו אך השחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן למשרדי ההתאחדות. טל כחילה צפוי לפתוח במרכז ההגנה במקום זהבי, ומיקי סירושטיין יחליף כנראה את אפונסו טיירה המאכזב. אנטואן קונטה סוחב פציעה ברגלו ונמצא בספק, ואם לא יוכל לשחק בסופו של דבר ישוב דוד קלטינס לעמדת המגן הימני בעוד שמואל שיימן יפתח בשמאל.

בחלק הקדמי צפוי המאמן קלינגר לפתוח עם אותה רביעייה שפתחה נגד אשדוד, כאשר ההתלבטות היחידה היא בין יוסי בניון ועידן ורד, שחש שיפור משמעותי במצב הפציעה שלו בשריר התאומים.

וודוץ. השחרור הבינלאומי לא הגיע בזמן למשרדי ההתאחדות (דני מרון)
וודוץ. השחרור הבינלאומי לא הגיע בזמן למשרדי ההתאחדות (דני מרון)

הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה (דוד קלטינס), טל בן חיים, טל כחילה, דוד קלטינס (שמואל שיימן), מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, יוסי בניון, מאור בוזגלו, פרד פלומיין, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי