דולב חזיזה: "רוצים לקחת את הנקודות נגד בית"ר ירושלים"

דולב חזיזה
דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

קשר בני יהודה דיבר לקראת המשחק בשבת (20:35, בספורט4) נגד הירושלמים: "יש כאן שחקנים צעירים שנתנו מעצמם את המיטב ונקווה שזה לא יתפקשש לנו במחזורים האחרונים". קוויאר ותאמבי צפויים לפתוח בהרכב

(גודל טקסט)

בני יהודה, שלא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח מחר (שבת, 20:35, שידור ישיר בספורט4) את בית"ר ירושלים ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. בקבוצה רוצים מבינים שהמאבק על המקום בשישייה הראשונה יהיה צמוד עד סיום הליגה הסדירה.

המאמן יוסי אבוקסיס יחסר את יובל אשכנזי הפצוע ואת חלוץ הרכש החדש יאקוב סילבסטר שהגיע מבית"ר ירושלים ולא יכלל מחר בסגל, בשל הסכם ג'נטלמני בין שני המועדונים. מי שכן ישוב להרכב הפותח הוא הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי. סגס תאמבי, שהגיע לאחרונה מסכנין יעלה לראשונה ב-11 ויתופקד בקישור האחורי במקום אשכנזי הפצוע.

"הליגה מאוד צמודה ורוב הקבוצות שוויוניות", אמר הקשר דולב חזיזה לקראת המשחק, "אנחנו שמחים שאנו עדיין שומרים על המקום השני, רוצים להשיג משהו העונה ויודעים לאן אנחנו מכוונים. זה נכון שבשלושת המשחקים האחרונים לא הפקנו את הנקודות שציפינו, אבל יש עוד שישה מחזורים חשובים עד סיום העונה ואני מקווה שבסיום המחזורים האלה נהיה במקום שאנחנו רוצים להיות".

על כך שפער הנקודות מהמקום שני ועד השביעי הוא רק שלוש נקודות: "קודם כל זה מלחיץ, אבל לחץ זה משהו שהוא כיף לשחקן כדורגל. זה כיף שיש לך יעד שאתה צריך להגיע אליו. אתה מרגיש את הלחץ מאחורה ורוצה להידבק למעלה, זה משחק סופר חשוב נגד בית"ר ואנו רוצים לקחת את הנקודות אצלנו בבית. התכוננו טוב וראינו מה בית"ר עשתה במחזור האחרון. היא באה בפורמה טובה ותרצה לנצח גם אותנו ואני מקווה שלא ניתן להם לעשות את זה".


דולב חזיזה. " שמחים שאנו שומרים על המקום השני" (מאור אלקסלסי)

על צירופו של סילבסטר: "הוא שחקן מצוין, אני אישית מאוד אוהב אותו. סילבסטר הוא חיזוק מאוד משמעותי ואני מקווה שהוא יעזור לנו בהמשך. מקווה מאוד שנשיג את המטרות שלנו בסופו של דבר. אנחנו עוברים עונה טובה, יש פה הרבה שחקנים צעירים שנתנו מעצמם את המיטב ברוב המשחקים ואני מקווה שזה לא יתפקשש לנו במחזורים האחרונים".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, קרלוס קוויאר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, סגס תאמבי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי