חגיגות בהפועל חדרה, אלמוג: "הדיבורים על בית"ר נתנו לי דרייב"

אילון אלמוג
אילון אלמוג | לירון מולדובן

שמחה גדולה אצל העולה החדשה אחרי ה-2:3 באשדוד, אביטן: "המטרה היא פלייאוף עליון". שביעות רצון מהמושאלים שהגיעו ממכבי תל אביב, החלוץ שכבש בבכורה בליגת העל: "חולם לזכות העונה בגביע, הגעתי למקום מדהים"

(גודל טקסט)

שמחה אדירה בהפועל חדרה הבוקר (ראשון) אחרי הניצחון 2:3 באשדוד שהבטיח לעולה החדשה עונה נוספת בליגת העל. "כולם זלזלו בנו הקיץ וקבעו שאנחנו היורדת הבטוחה, עכשיו הם יכולים לאכול את הכובע", אמרו במועדון.

"עשינו עבודה גדולה, אבל בואו נמשיך – עכשיו המטרה היא פלייאוף עליון", הצהיר בסיום ניסו אביטן המאושר. בחדרה הביעו שביעות רצון מהיכולת של הקבוצה ובמיוחד משילובים של חביב אוחיון, עדן קארצב ואיילון אלמוג שהגיעו השבוע בהשאלה ממכבי תל אביב. לשלושת הצעירים, אגב, סעיף בחוזה ובו מענק אם הקבוצה אכן תשמור על מקומה ותהיה בפלייאוף העליון.

השלושה הרשימו בבכורה במדי חדרה כאשר אלמוג המוכשר התכבד בשער במשחקו הראשון בקריירה בליגת העל. "זו הרגשה מדהימה ואני מאוד שמח שכבשתי וניצחנו", אמר החלוץ הצעיר. "אני מתרכז בהצלחת הקבוצה, יש לי פה עוד חצי עונה ואני לא מסתכל על השנה הבאה. הגעתי למקום מדהים ואני שמח להיות פה".


חובת ההוכחה עליו. אלמוג בהופעת הבכורה בליגת העל (לירון מולדובן)

אלמוג התייחס למשא ומתן שהיה עם בית"ר ירושלים: "היה באז גדול, אבל זה מאחורי כבר. לא ידעתי מה יהיה, אך הכל לטובה ועובדה שניצחנו במשחק הבכורה שלי וגם כבשתי. חובת ההוכחה עליי והדיבורים בתקופה האחרונה נתנו לי דרייב. אני לוקח את כל זה למקום חיובי, מקווה להשיג את המטרות ולהיות דומיננטי בחדרה. יש לי חלום והוא לזכות בגביע, אבל כרגע אנחנו רק ברבע הגמר ומסתכלים על המשחק הקרוב".

מי שכעס בסיום המשחק הוא סלים עמאש, שהציג יכולת טובה במחצית הראשונה ולא הסתיר את אכזבתו מכך. בחדרה כבר חושבים על משחק הרביע ביום רביעי ומקווים שהבלם דויד מתיאוס שנפצע באימון ולא עבר מבחן כשירות יהיה כשיר למשחק נגד כפר קאסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי