טאלב טוואטחה הודיע: אני בגרמניה ונשאר בפרנקפורט

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה | ערן לוף

הסוף לשמועות. המגן השמאלי שם סוף לשמועות לגבי חזרה אפשרית למכבי חיפה והודיע היום דרך האינסטגרם על הישארותו בפרנקפורט

(גודל טקסט)
הסוף לשמועות? טאלב טוואטחה הודיע היום (ראשון) דרך האינסטגרם על כוונתו להישאר בגרמניה. "אני בגרמניה ונשאר בפרנקפורט" רשם המגן עם אימוג'ים מחייכים ומחק לאחר מספר דקות. טוואטחה שלא נמצא בתכניות של פרנקפורט ורשם רק 125 דקות העונה בבונדסליגה, עזב את מכבי חיפה לפרנקפורט ב-2016 עבור 1.25 מיליון יורו, אך כנראה שלא יחזור למועדון מהכרמל בחלון ההעברות הנוכחי.


ע"פ מקורבים, העסקה לא יצאה לפועל בעיקר בעקבות ה"סכומים הלא ריאליים". פרנקפורט דורשת על מגן נבחרת ישראל דמי העברה של כחצי מיליון
יורו, זאת למרות שחוזהו של השחקן מסתיים בסיום העונה. הירוקים יעדיפו להמתין חצי עונה ולנסות לצרפו ללא עלות בקיץ.


נראה כי התיאבון חזר לקבוצה מהכרמל לאור ההתחזקות המסיבית בחלון ההעברות, וההצעה המפתיעה של נשיא המועדון, יעקב שחר לאייל ברקוביץ', שעשוי לנהל את מחלקת הנוער של מכבי חיפה החל מהעונה הבאה. 





מוקדם יותר היום, ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב (21:00), שיגיע לאחר שתי תוצאות תיקו מאופסות בשני משחקי הליגה האחרונים. במכבי חיפה מקווים כי הקבוצה תחזור למסלול הניצחונות ובעיקר תחזור להבקיע. מי שעשוי לפתוח בחלק הקדמי לצידו של ניקיטה רוקאביצה הוא מוחמד עוואד ובקישור קיימת התלבטות בין מקסים פלקושצ'נקו לסינטיהו סלליך.


המאמן מרקו בלבול ערך הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ובמהלכה התייחס בין השאר לכשירותו של ירדן שועה, לשחקני הרכש, לצירופו של גיל צחק וכמובן ליריבתו הבאה, הפועל תל אביב. מי שעשוי לשחק לראשונה הוא הקשר קרים פריי, שבלט לטובה בשני אימוניו הראשונים. לעומת זאת, הצ'ילאני מנואל איטורה לא בכושר ויצפה במשחק מהיציע.


האפשרות על חזרה של טאלב טוואטחה לקבוצת נעוריו ירדה מהפרק. פרנקפורט דורשת עליו דמי העברה של כחצי מיליון יורו, למרות שחוזהו של השחקן מסתיים בסיום העונה. מסתמן כי הירוקים יעדיפו להמתין חצי עונה ולצרפו בקיץ בחינם.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, אטיין ריינן, נטע לביא, גורג מנדז'ק, סינטיהו סלליך (מקסים פלקושצ'נקו), ניקיטה רואקביצה, מוחמד עוואד (שון וייסמן).


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי