איביץ': "לא היתה לנו יצירתיות לעומת המשחקים הקודמים"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב לאחר התיקו 1:1 עם הפועל חיפה: "לא המשחק הכי טוב שלנו העונה, האם נצרף שחקן? יש לנו עוד יומיים". מימר: "ההמשכיות מספקת אותי". מתן חוזז: "לא באתי להוכיח למכבי ת"א שום דבר"

(גודל טקסט)

אחרי ששאר הקבוצות בצמרת שוב איבדו נקודות במחזור הנוכחי, מכבי תל אביב כבר חשבה שהיא בדרך להמשיך לדרוס את הליגה אבל דווקא היום (ראשון) נעצרה עם 1:1 נגד הפועל חיפה.

המאמן ולדימיר איביץ' אמר לאחר המשחק: "בטוח שזה לא המשחק הכי טוב שלנו, היו לנו הרבה בעיות באמצע ובהתקפה. לא היתה לנו הרבה יצירתיות לעומת המשחקים הקודמים, אבל לפעמים זה קורה. הם הבקיעו שער שוויון ואנחנו צריכים לעבוד קשה על הטעויות שלנו".

מה לא עבד היום: "אני מבין את רוב הבעיות, אבל מה שלא הלך טוב היום אני אגיד לשחקנים שלי ורק לשחקנים שלי".

איביץ'.
איביץ'. "את מה שלא עבד אני אגיד לשחקנים שלי" (אריאל שלום)

הלחץ: "לחץ זה נורמלי. כל שחקן רוצה לקחת את הנקודות, אבל זה נורמלי ואנחנו מייחסים חשיבות לכל משחק. אם לקחנו נקודה או שלוש נקודות, אנחנו מסתכלים בסופו של דבר על כל משחק לגופו וננסה להשתפר במשחק הבא. נלמד מהטעויות".

התחזקות לפני סגירת חלון ההעברות: "אנחנו נראה, יש לנו עוד יומיים ואם נעשה העברות אתם תדעו".

בצד השני, מאמן הפועל חיפה שרון מימר החמיא לשחקניו: "עשינו משחק ממש טוב נגד הקבוצה הכי איכותית בליגה, וכולם יודעים את זה. הראינו משחק ברמה מאוד גבוהה, מצד שתי הקבוצות. הרגשתי שעם ניצול מצבים יותר טוב היינו מנצחים, חבל, אבל יצאנו עם הרבה כבוד".

מימר.
מימר. "עם ניצול מצבים היינו מנצחים" (אריאל שלום)

"היו לנו מצבים טובים. הקורה של בן אז'ובל, לדוגמה", הוסיף מימר, "אני חושב שעם כמה פעולות בחלק ההתקפי היינו יכולים לקחת שלוש נקודות".

"אנחנו בהרבה משחקים טובים ולא סתם מדברים עלינו כקבוצה טובה, אנחנו צריכים להמשיך וההמשכיות היא החלק שמספק אותי כי אנחנו מייצרים כדורגל טוב לאורך תקופה. אנחנו רוצים להבטיח את הפלייאף העליון כמה שיותר מהר, כי יש לנו מלחמה נגד הרבה קבוצות".

אחד השחקנים שהצטיינו במשחק היה מתן חוזז, המושאל להפועל חיפה ממכבי תל אביב, שבישל את שער השוויון. "היינו יכולים לקחת את המשחק הזה", אמר חוזז, "זה היה משחק שקול אבל אני שמח שבסוף לא הפסדנו".

חוזז.
חוזז. "היינו יכולים לקחת את המשחק הזה" (אריאל שלום)

האם הוא הוכיח למכבי שהיתה צריכה להשאיר אותו: "לא באתי להוכיח שום דבר, באתי לשחק במועדון שאני משחק בו. יש לי חברים במכבי תל אביב שגדלו איתי אבל אני נמצא בהפועל חיפה ואני משחק בהפועל חיפה. האם אני מפנטז לחוזר לקבוצה? אני מפנטז להגיע כמה שיותר רחוק, זה כן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי