מימר: "הרגשתי שהשחקנים האמינו שאפשר לנצח, חבל שזה לא קרה"

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

תחושת פספוס בהפועל חיפה, שהרשימה נגד מכבי תל אביב, אך לא הצליחה לנצח. המאמן במסר לשחקנים: "מי שלא מסוגל להתמודד עם תחרות יכול לקום וללכת". כץ: "היה חסר לנו מזל". מיהאי רומן מועמד לחזק את ההתקפה

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חיפה לאחר התיקו מול מכבי תל אביב. מצד אחד במועדון היו מסתפקים בתיקו לפני המשחק מול הקבוצה הטובה בליגה אך לאור המתרחש על כר הדשא הקבוצה של שרון מימר היתה יכולה לצאת עם מלוא הנקודות.

הבעלים יואב כץ סיכם: "זה היה בהחלט אחד המשחקים הכי טובים שהיו בליגה העונה. היה חסר לנו קצת מזל כי שלטנו במחצית השנייה ואומנם יצאנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל עם הרבה ביטחון לשאר המשחקים בעונה הסדירה. המטרה שלנו הייתה ונשארה לסיים במקום השני או השלישי ולהיות גם העונה באירופה".

גם המאמן שרון מימר נשמע מאוכזב מהתוצאה: "הייתה תחושה כל השבוע שאם יש קבוצה שיכולה לנצח את מכבי תל אביב, זאת הפועל חיפה והרגשתי שהשחקנים האמינו בזה וחבל שלא עשינו את זה".


רומן במדי מכבי פ"ת. יחזור לליגת העל? (עדי אבישי)

מי שהיה מאוכזב במיוחד היה הקשר גל אראל, שכלל לא שותף במשחק כשאף חשב כי יהיה דווקא החילוף הראשון של מימר. המאמן העביר מסר ברור ואמר: "היה בילבול בחילוף הראשון ובכל מקרה כבר אמרתי לשחקנים לפני כן שיש לנו קבוצה בריאה שיש בה הרבה שחקנים שמתמודדים על כל התפקידים ומי שלא מסוגל להתמודד עם תחרות, יכול לקום וללכת".

בתוך כך, בכרמל טרם אמרו את המילה האחרונה בנושא רכש כאשר מימר וכץ ינסו לצרף חלוץ זר ביממה הקרובה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אחד המועמדים העיקריים להצטרף לקבוצה הוא אקס מכבי פתח תקווה מיהאי רומן, שנציגיו כבר מנהלים משא ומתן עם ראשי חיפה ובמידה שיגיעו לסיכום, הוא יהיה הרכש האחרון של האדומים במועד ההעברות של חודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי