שוק המלפפונים: עידו דוידוב יחתום בהפועל רעננה

עידו דוידוב
עידו דוידוב | דני מרון

קשר קריית שמונה יעבור לשרון ויחליף את איילה שירד ללאומית והצטרף להפועל ר"ג. וגם: רפואה רוצה להחליף את פירסמן במגבו, היקה יחתום בנתניה, קוליק מונה למאמן לוד ודודו ביטון מבוקש בלאומית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל הישראלי ייסגר מחר (שלישי) והקבוצות עושות מאמצים אחרונים להתחזק לקארת הישורת האחרונה של העונה. ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות, השמועות והרכישות בשוק המקומי.


רשמי
* שחקן הכנף הסרבי אלכסנדר סטניסבלייביץ'  חתם עד סוף העונה בבני סכנין. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן)


אלכסנדר סטניסבלייביץ' (בני סכנין, רשמי)
אלכסנדר סטניסבלייביץ' (בני סכנין, רשמי)


* הפועל רמת גן החתימה את טל איילה עד תום העונה. הקבוצה מהלאומית הודיעה ששחקן הכנף בן ה-29 עבר בבקרה ויעמוד לרשות המאמן כבר למשחק היום נגד הפועל מרמורק. (תומר חבז)






* אור אוסטווינד עבר מהפועל רמת גן לעירוני רמת השרון, ובמקביל דניאל גרץ עשה את הדרך ההפוכה בטרייד בין הקבוצות. עוד ברמת גן הפעילה במיוחד, הקשר עוז סיטון הושאל מבית"ר ירושלים עד לתום העונה. (תומר חבז)


* קשר הפועל חיפה רועי שוקרני הושאל להפועל עכו. (מיכאל וייסרמן)


* מגן ביתר ירושלים מתן פלג הושאל להפועל מרמורק. (מיכאל וייסרמן)



רועי שוקרני (צילום: הפועל עכו)
רועי שוקרני (צילום: הפועל עכו)


* חלוץ עירוני קריית אתא מתן נחמני חתם בהפועל עפולה, שצירפה היום בהשאלה גם את החלוץ גל קעטבי ממכבי חיפה (מיכאל וייסרמן)


* בלם הפועל חדרה יונתן לוי יושאל לנצרת עילית (מיכאל וייסרמן)


* ערן קוליק מונה למאמן בני לוד מהליגה הלאומית (מיכאל וייסרמן)


* קרלו ברוסיץ' נקרא לפני שעה קלה למשרדי מ.ס אשדוד, שם נאמר לו שהוא משוחרר לאלתר מהמועדון והצדדים הגיעו להסכם על שחרורו (אשר גולדברג).


קרלו בורסיץ'. שוחרר מאשדוד לאלתר (לירון מולדובן)
קרלו בורסיץ'. שוחרר מאשדוד לאלתר (לירון מולדובן)


שמועות

הפועל רעננה סיכנה על צירופו של קשר עירוני קריית שמונה, עידו דוידוב, שלמעשה יחליף את טל איילה שחתם בהפועל רמת גן. דוידוב, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בקריית שמונה, יעבור מחר (שלישי) את הבדיקות הרפואיות ויחתום על חוזה לעונה וחצי.


* ראשי בני יהודה פנו למכבי חיפה בניסיון לצרף את הבלם אליסון דוס סנטוס, אך הוא סירב להגיע לשכונה בשלב זה. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי)


* הקשר הקונגולזי-צרפתי הריסון מנזלה ינחת הערב בישראל במטרה לחתום במכבי פתח תקווה. לידיעה המלאה (תומר חבז)


* הפועל אשקלון והפועל רמת גן שתיהן פנו לדודו ביטון עם הצעה לשחק אצלן, וקבוצתו של החלוץ מ.ס. אשדוד נתנה את הסכמתה למהלך. ביטון, שאינו מתלהב מהרעיון לשחק בליגה הלאומית, ביקש להמתין עד מחר עם ההחלטה. (אשר גולדברג)


* אלירן עטר יקבל חוזה חדש במכבי תל אביב, לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת. המאמן ולדימיר איביץ', בינתיים, הכחיש שהוא במו"מ על הארכת חוזהו. לידיעה המלאה (אשר גולדברג)


אלירן עטר. זוכה להערכה מראשי מכבי ת
אלירן עטר. זוכה להערכה מראשי מכבי ת"א (אריאל שלום)


* הקשר האלבני יחמיר היקה נחת היום בישראל לאחר שמכבי נתניה הסדירה את אישור השהייה שלו בישראל. המטרה מבחינת המועדון היא להחתימו ולהעבירו בבקרה כבר היום כדי שיוכל להיות בסגל למשחק הגביע נגד מכבי פתח תקווה בשלישי. בנוסף, בקבוצה הגיעו להסכמות עם רועי קהת וכעת נותר לסגור את גובה הפיצוי שיקבל ממכבי חיפה. לידיעה המלאה (תומר חבז)


* הפועל תל אביב מנסה לשחרר את המגן השמאלי הבלגי מרווין פירסמן, ובמקביל המאמן קובי רפואה רוצה לצרף מעירוני קריית שמונה את המגן אורי מגבו ששיחק תחתיו במכבי פתח תקווה והיה מועמד להגיע בתחילת העונה להפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי