רפואה התפרץ על לבקוביץ': "הזהרתי אותו לפני המשחק"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב זעם על השוער ששגה בהפסד 3:2 למכבי חיפה בסמי עופר: "לא צריך לקחת סיכונים במשחקים כאלה, לצערי זה יכול לקרות בכדורגל". התצוגה של חניכיו: "טעינו המון וקבלנו החלטות לא טובות"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב אמנם כבשה שני שערים והציגה יכולת לא רעה, אך נוצחה הערב (שני) 3:2 בסמי עופר על ידי מכבי חיפה והיא רחוקה כעת רק חמש נקודות מבני סכנין שניצבת מתחת לקו האדום. עוואד (צמד) ורוקאביצה כבשו עבור הירוקים, גוטליב וספורי רק צימקו.


קובי רפואה המאוכזב סיכם: "אנחנו לא מצפים להיות מעורבים במשחקים משוגים. משחק ההגנה שלנו לא היה טוב בכלל ומכבי חיפה הגיעה בקלות לשער שלנו. עשינו המון טעויות ולא קיבלנו החלטות נכונות, התוצאה בהתאם. כשלא הבקענו אז אמרו שיש בעיה בהתקפה ועכשיו זה הפוך, אומרים שהבעיה בהגנה. נצטרך לעבוד ולהשתפר, לא יכול להיות שיגיעו בכזו קלות לשער שלנו".


על כך שהתפרץ על רובי לבקוביץ' שטעה: "זה לא עניין של להתפרץ, הזהרתי אותו לפני המשחק. אלה הדברים שאני הכי חושש מהם ובמשחקים כאלה לא צריך לקחת סיכונים. זה חלק מהמשחק, הוא שוער טוב ולא נהרוג אותו על השגיאה הזו, לצערי זה משהו שקורה בכדורגל. ההתפרצות שלי הייתה מוגזמת? אני הזהרתי מזה מראש והוא היה מודע לכך, אנחנו לא נהרוג אותו ונעמוד מאחוריו".


ירידת ליגה: "כרגע המצב הוא שאנחנו בתחתית וקבוצה שנמצאת בחלק התחתון צריכה להיראות אחרת. לא קיבלנו החלטות נכונות והפסדנו את המשחק. החתמה ברגע האחרון? לא יודע, בואו נחכה ונראה. יש פה קבוצה וצריך להשאיר אותה בליגה – זו המטרה. הסגל הקיים מספיק, אני בטוח בזה".




 שגיאה גדולה. רובי לבקוביץ' (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי